Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkoihottumaako?

04.06.2006 |

Osaiskohan joku auttaa?

Meidän neidille, 8,5kk, on tullut posket ihan kirkkaan punaisiksi ja lisäksi niihin on tullut muutamia punaisia pieniä näppyjä, niinkuin hikinäpyn näköisiä.

Näin siis kävi viime torstaina. Aamupäivällä oltiin hetki n. 15-20min ulkona joten aurinkoa posket ehkä saivat. Päikkäreiden aikana oli nämä laikut tulleet. Laikut olivat pari päivää ja häipyivat ja nyt taas tänään (tänäänkin oltiin hetki ulkona) tulivat posket uudestaan ihan punaisiksi ja niissä on hiukan näppyjä. Ne ei näytä kutisevan eikä muutenkaan häiritsevän! On ihan normaali iloinen tyllerö! =)

Allergiaa ei kummallakaan vanhemmilla ole eikä tyttö ole mitään uutta ruokaakaan nyt saanut.

Olen kuullut että sellaista on kun aurinkoihottumaa? osaisko joku kertoa mulle siitä enemmän ja mahtaako meidän tytön poskissa olla juuri sitä? Miten pitäisi hoitaa?

Sellainen vielä lisäyksenä että neidin iho on todella vaalea, eli sellaiseen kai aurinko enemmän nappaa?

-Alpukka ja Punaposkinen " Pinsku"

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni, ettei vauvalla olisikin kuuma. Tuleehan siitäkin posket punaiseksi ja tosiaan niitä hikinäppyjä, jos on hiki...

Aurinkoihottumasta mulla ei oo mitään kokemusta.

Vierailija
2/2 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska on aina tuntunut ihan sopivan lämpimältä kun päikkäreiltä herää.. Ja punoitus häipyi siis parissa päivässä, ei ollut mikään 15min punoitus! =)

Sisälläkin ollaan t-paita päällä, eli tuskin kuuma on.

Osaiskohan joku vielä auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla