Mitä täysin tavallista asiaa et ole koskaan tehnyt ja miksi?
Itse en ole koskaan käynyt missään pikaruokaravintolassa. Ei vain ole tehnyt mieli eikä ole ollut tarvetta käydä.
Kommentit (56)
En ole harrastanut seksiä. Miehenä kuitenkin luonnollista jäädä ilman koska suomalaista naista on tunnetusti vaikea miellyttää.
M46
Pessyt lattioita. Olen pyörätuolissa, ei onnistu :D
Vaihtanut sulaketta. Ei ole koskaan tullut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Viheltänyt
Sama! En ole koskaan edes oppinut viheltämään :D
Vierailija kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä. Miehenä kuitenkin luonnollista jäädä ilman koska suomalaista naista on tunnetusti vaikea miellyttää.
M46
Ota läski. Varmasti saat. Muttei kelpaa.
Ollut kännissä. Olen kyllä maistanut pienen annoksen alkoholia, mutta en ole juonut sen enempää.
Mennyt naimisiin. En ole kelvannut, ja nainen olen, keski-ikäinen jo pitkälti nyt.
Pyörätuoli90 kirjoitti:
Pessyt lattioita. Olen pyörätuolissa, ei onnistu :D
Miksei onnistu? Moppia pystyy hyvin heiluttelemaan tuolista käsin.
En ole koskaan kokeillut mitään huumetta.
En ole koskaan käynyt kampaamossa. Äitini alkuperäinen ammatti on kampaaja, ja kotona asuessani hän teki kaikki hiustenleikkuut, värjäykset yms. Aikuisena olen tasoittanut tasapitkien hiusteni latvat itse.
En ole koskaan syönyt, edes maistanut, kananuggetteja. Minusta niissä ei ole mitään houkuttelevaa. Nugget-nimityksestäkin tulee mieleen pitkälle jalostettu lasten höpöruoka. Muita friteerattuja ruokia olen kyllä syönyt ja tykännyt.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Opetellut juomaan kahvia.
Sama. En juo kahvia, enkä teetä.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttanut verta, koska SPR.
Luovutin 30 kertaa ja toivon, että vereni pelasti ihmisiä.
Punaiseen Ristiin liittyviä mt-oireita minulla ei koskaan ollut.
PS He tekivät työtään.
Luovuttanut verta, koska ajatus siitä pelottaa. Jumppamaikka koulussa aikoinaan kuvaili, että sen jälkeen aina huippaa päästä. Minua pyörryttää muutenkin, alhainen verenpaine.
En ole luovuttanut verta, tehnyt lapsia, käynyt Espanjan aurinkorannikolla, EN OLE LAVASTANUT KUVIA SOMESSA, en ole ollut häissä ja mitä muuta..
Asunut yhdessä miehen kanssa. Ei löytynyt sopivaa ja nykyään taidan olla jo liian vanhakaan enää mihinkään kotileikkeihin.