Tytölle nimeksi Kia-Roosa Johanna Pauliina
Mitä mieltä olette? Nyt kun nimilaki tammikuussa muuttuu.
Kommentit (16)
Mitä nimilailla on tuon kanssa tekemistä?
Kia on kyllä hyvä, mutta kyllä Subaru ja Daihatsukin käy ja Datsun tietysti myös,
(Toyotasta nyt puhumattakaan vaikka itse ajan kyllä ihan vaan Hondalla.)
Vierailija kirjoitti:
Et saa antaa neljä nimeä.
Nykyään saa antaa 4 etunimeä ja molempien vanhempien sukunimen. Vuoden alussa muuttui nimilaki.
Antaisin tuon korkeintaan ilman väliviivaa. Eli Kia Roosa Johanna.. ja eikö se ollut Karoliina, joka teillä kulki suvussa? (kyselit aiemmin päivällä, minäkin palstailen ihan liikaa) Entä Kia Johanna Karoliina? Rosa Johanna Karoliina?
Ei tuo Kia-Roosakaan mikään kauhea ole, mutta ei ehkä tyylikkäin. En henkilökohtaisesti hirveästi pidä tuosta yhdistelmästä, ne voisi antaa ihan erikseen.
Olen ap en oo Karoliinasta koskaan kirjoitellut. Ihan vieras nimi mulle.
Siitä tulikin Laura Jenna Ellinoora Aleksanda Camilla Jurvanen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap en oo Karoliinasta koskaan kirjoitellut. Ihan vieras nimi mulle.
Ok, tänään kuitenkin joku kyseli juuri näitä samoja nimiyhdistelmiä ja mielipiteitä. Paula Johanna Karoliinaa, Kia Johannaa.. Mutta siis ihan hyviä nimiähän nuo ovat, ehdotan Rosa Johanna Karoliinaa jos ehdotuksia otetaan vastaan. Tai esim. Kia Rosa Karoliina.
Desireé Isabelle Elizabeth Mähönen ...
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulikin Laura Jenna Ellinoora Aleksanda Camilla Jurvanen.
Tai uuden lain aikaan Laura-Jenna Ellinoora-Aleksandra Camilla-Jessika Emilia-Auroora Mähönen-Järvenperänen.
Suzuki-fan kirjoitti:
Kia on kyllä hyvä, mutta kyllä Subaru ja Daihatsukin käy ja Datsun tietysti myös,
(Toyotasta nyt puhumattakaan vaikka itse ajan kyllä ihan vaan Hondalla.)
Mercedes on yleinen nimi espanjankielisissä maissa.
Mene sanomaan Huyundaille että meinaat laittaa nimeksi Kia, ja kysy paljonko sponssaavat jos laitatkin Huyndai.
Se Johanna Pauliina ei rytmity. Jos vaikka laittaisi noilla kahdella nimellä, pitäisi olla Pauliina Johanna.
Elikkä Johanna Kia-Roosa Pauliina.
Miksi pitää antaa noin monta nimeä? Mainitut nimet eivät edes sovi yhteen. Nimi ei tule myöskään mahtumaan kokonaan mihinkään lomakkeeseen. Onko sukunimikin kaksiosainen: Kia-Roosa Johanna Pauliina Lötjönen-Möttönen
Kiaro osa johan napa ulina