Voiko kesäloma kestää yli kuukauden?
Kommentit (10)
En ymmärrä kysymystä ja ainakin meillä virallinen nimitys on vuosiloma josta osa käytetään talvella ja osa kesällä mutta varmaan voisi pitää kesällä kokonaankin tai ottaa lomarahat lomana jolloin tulee yli kuukausi.
vai kyttäätkö että onko jäänyt työttömäksi?
jo 5,5 viikkoa. Ja jos vielä pitää kaiken kesällä. Ja toi on vaan alin lomataso, pidempään talossa työskennelleillä loma on pidempi
Itse pidin kesälomaa viisi viikkoa, vaikka olen ollut tässä työpaikassa alle vuoden. Ensi vuonna kun on täysi virallinen kesäloma, niin voisi olla lomalla vaikka 7 viikkoa. Talvella sitten teen tunteja vähän enemmän. Sen nimi on liukuva työaika.
Meillä lapset on 2,5 kuukautta kesälomalla, minä olin 6 viikkoa ja mies 8 viikkoa. Vielä ollaan tässä lähdössä kahden viikon lomamatkalle lomaillun kesän jälkeen...
kahden viikon talviloma. Itselläni vain neljä viikkoa kesällä ja yksi talvella.
Lakihan määrää vain neljän viikon kesäloman, jollainen minullakin nyt on, kun vaihdoin alaa. Aiemmin sain nauttia kuuden viikon kesälomasta ja silti vielä oli normaali viikon talviloma.
mutta kun tulee jokin opettajien kesälomia koskeva ketju, niin niitä lomia ei soisi heille kukaan, kun kaikilla muilla on vain se neljä viikkoa lomaa, ei yhtään enempää.
Voi tietenkin, miksei voisi? Meidän työpaikalla monilla on kuusi viikkoa, se on yli kuukausi. Ja opettajillahan se tunnetusti on pitkä, pari kuukautta ainakin...