Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa niin monet naiset ajattelemaan, että ovat rumia ilman meikkiä?

Vierailija
16.11.2019 |

Kun ei monikaan mies ajattele meikittömän olevan ruma. Enemmän olen kuullut miesten kritisoivan jonkun liiallista meikin määrää kuin sitä, että jollain olisi liian vähän meikkiä tai ei meikkiä ollenkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri ja media. Myös se että meikittömänä saa usein kuulla näyttävänsä väsyneeltä ja sairaalta.

Vierailija
2/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska _kaikkialla_ naiset on meikattuja, on ollut jo kauan. Siitä on tullut Se Normaali. Ja yleensä miesten käsitys meikittömyydestä on eri kuin todellinen meikittömyys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei huomaa ns. meikitöntä meikkiä. Luulevat luonnonkauniiksi naisia, joilla on vain kevyt meikki.

Itse näytän sairaalta ilman ehostusta. Vaaleat kulmat ja hailakan värinen iho. Pitkät ripsetkään eivät näy mihinkään, jollei niitä taivuta ja laita ripsiväriä. Kehuja saan meikattuna, mutta meikittömänä en ikinä.

Vierailija
4/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No faktahan se vaan on, että jokainen nainen näyttää siistillä meikillä paremmalta kuin ilman.

Vierailija
5/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on. Itse kun olen kauneusalalla, niin meikitön nainen on aika mitäänsanomaton. Asiakaspalvelualalla työskentelevien pitäisi oppia ehostamaan kasvonsa siten, että korostetaan niitä kasvojen parhaita puolia. Kevyt päivämeikki tekee jokaisrsta paremman näköisen. Oikeasti.

Vierailija
6/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin erästä miestä joka sanoi ettei pidä naisen meikkaamisesta. Minä meikkaan siis. Hänen exänsä ei meikannut ja kuvittelin, että oli joku kaunotar luonnostaan juuri tuosta meikittömyyden ihannoimisesta päätellen. No, näin tuon naisen ja hän ei tosiaan ollut kaunotar! Ihan perussuomalaisen näköinen piirteetön "maatalon emäntä", tosi samannäköinen kuin itsekin olen ilman meikkiä.

Tämä valaisi minua paljon. Mutta toisaalta pitikö tuo mies exäänsä tai minuakaan todellisuudessa kauniina, ehkä hänen vaatimuksensa tai toiveensa naisesta oli jotain muuta kuin kauneus....

Vierailija
7/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meikittömänä suomalainen nainen saa kuulla olevansa "kalpea spermanaama" ja "viirusilmäinen mongoloidi" joka ei ole läheskään yhtä kaunis kuin tummemmat, suurisilmäiset Välimeren seudun naiset (espanja, italia). Suomivalas on aina ruma vaikka miten yrittäisi meikata epämuodostunitta, sisäsiittoista naamaansa.

Onneksi tuolla keski-euroopassa suomalaisia naisia (kalpea iho, siniset silmät, vaaleat hiukset, mongolialaisen näköinen pärstäkerroin) pidetään eksoottisina, aivan kuten kiinalaisia naisia myös.

Vierailija
8/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta se on. Itse kun olen kauneusalalla, niin meikitön nainen on aika mitäänsanomaton. Asiakaspalvelualalla työskentelevien pitäisi oppia ehostamaan kasvonsa siten, että korostetaan niitä kasvojen parhaita puolia. Kevyt päivämeikki tekee jokaisrsta paremman näköisen. Oikeasti.

Miksi minun pitäisi näyttää paremmalta eli mitä hyötyä meikkaamisesta minulle olisi?

Vierailija
9/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tavallinen väsyneen ja kipeän näköinen hailukka suomalainen, mutten silti meikkaa enää. Lopetin välittämästä, mitä muut mun ulkonäöstä ajattelee, en ole kenellekään kauneutta velkaa eikä mun arvo riipu siitä. Haluan käyttää rahani ja aikani paremmin kuin pärstän peittämiseen tököteillä. Ihmeekseni yhä joskus sanotaan kauniiksi vieraiden taholta, pääasiassa miesten. Ilmeisesti sellainen meikittömistä oikeasti tykkäävät vähemmistö on olemassa.

Vierailija
10/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi näyttää paremmalta eli mitä hyötyä meikkaamisesta minulle olisi?

Niin tyypillistä suomalaisuutta. Tykkään viettää aikaani italiassa koska siellä ihmiset nauttivat elämästä sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
11/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset meikkaavat jos eivät olisi rumia? Tosta youtube videosta selviää hyvin miten meikki toimii.

Vierailija
12/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili.

Vierailija
13/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivottavasti ole ruma ilman meikkiä, mutta aika mitäänsanomattoman näköinen kuitenkin. En silti meikkaa muualle kuin töihin. Vapaa-ajalla hiihtelen valjun näköisenä ilman meikkiä, koska en enää jaksa hirveästi välittää muiden mielipiteistä.

Vierailija
14/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni kyllä onkin, etenkin vaaleat naiset. Luonnostaan tummat ei niinkään. Tosin vielä pahempaa on mennä toiseen äärilaitaan.

Vierailija
15/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tyypillistä suomalaisuutta. Tykkään viettää aikaani italiassa koska siellä ihmiset nauttivat elämästä sisäisesti ja ulkoisesti.

Vastaisitko kysymykseeni. Minäkin tykkään viettää aikaani Etelä-Euroopassa. En vain näe mitenkään sen yhteyttä meikkaamiseen.

Vierailija
16/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu ihossani olevien pahojen arpien takia.

Vierailija
17/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa koska olen mielestäni luonnollisena ihan nätti. Enkä välitä yhtään mitä muut musta ajattelee. Toki olen siisti, kädet, kynnet, hiukset yms. Ja ihan tarpeeksi saan miehiltä huomiota. Joskus liiankin kanssa. Ja olen hailakka punatukkainen pisamanaama. En siis omaa niitä tummia piirteitä:)

Vierailija
18/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätkää vaaleat naiset kulmat ja ripset ruskealla. Ette tarvitse enää meikkiä.

Itsellä tummat ripset ja kulmat, jotka voivat paremmin nyt 40 vuotiaana, kun en käytä meikkiä. Nuorempana syövytin ripsiä ripsarilla ja silmät näyttivät hailakoilta. Ei enää. Näytän rumemmalta meikin kanssa, kuin ilman sitä. Tai no, ajoittaiset näpyt peitän peitepuikolla.

Vierailija
19/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miesnäkökulmasta voin kertoa, että eräänkin kerran tunsin naisen joka oli aina meikeissä, hiukset laitettuna, ihan mukava ei siinä mitään ok näköinen, mutta muuten en oikeastaan kiinnittänyt sen erikoisempaa huomiota. Sitten hän kerran tuli samaan paikkaan veryttelyasussa hiukset laitettuna nutturalle ja ilman meikkiä. Panetti koko päivän ja näin hänestä unia vielä pitkän ajan sen jälkeenkin. Onneksi oli varattu olisin muuten jopa saattanut yrittää epäonnistua iskemisessä.

Vierailija
20/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani ruma, mutta minulla on aikuisiän akne johon ei auta juuri mikään. On mukavaa kun voi hiukan peittää näppyjä, muuten en juuri meikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän