Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei pidä juuri mistään talviharrastuksista?

Vierailija
14.11.2019 |

En pidä edes mistään talviharrastuksista.
En pidä liioin hiihtämisestä, en ole siinä kovin hyvä.
Laskettelusta en pidä, taidan olla ainoa joka ei hingu rinteille heti talvikauden alkaessa😂
Mutta lapsen kanssa pulkkamäessä vietetty aika on hauskaa. Tykkään kuitenkin lumesta ja pikku pakkasesta enemmän kuin pimeästä vesi/loskakelistä.
Pidän kyllä liikkua ja lenkkeillä talvella metsässä.
Talvessa ahdistaa enemmän se kun kaverit ja miehen sukulaiset yrittävät aina houkutella milloin minnekin reissuun laskettelemaan/ hiihtämään.
Olen itse sellainen hidas hiihtelijä, tykkään hiihtää mieluummin yksin koska en pysy toisten mukana.
olen siis surkea hiihtäjä ja halua mennä omaa tahtia.
Laskettelu ei kiinnosta juurikaan, kammoan sitä.
Ahdistaa, koen olevani maailman omituisin tyyppi, kun en ole innoissani lähdössä toisten innokkaiden kanssa esimerkiksi nyt vaikka sinne laskettelemaan. Kaikkihan rakastava lasketella ja kaikki osaavat, eikö?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää. Oon semmonen vilukissa, että viihdyn talvella parhaiten sisätiloissa. En osaa hiihtää tai lasketella. Luistimilla pääsen ainoastaan eteenpäin.

Vierailija
2/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä.

Vietän talven pääasiassa sisätiloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään talvesta, mutta en harrasta muutenkaan mitään. Ihan sama onko mikä vuodenaika.

Vierailija
4/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan talvea enkä tykkää mistään lumeen liittyvästä. Pysyttelen sisätiloissa aina kuin mahdollista. Maaliskuussa voi taas harkita vapaaehtoista ulkona liikkumista.

Vierailija
5/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan talvea ja lunta. Tykkäsin lapsena hiihtämisestä ja luistelemisesta ja olin hyvä niissä. En pidä mistään talveen liittyvästä. Mieluiten pysyttelin koko talven etelässä tai sisätiloissa. Muutenkaan en välitä vuodenajoista.

Vierailija
6/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hlvetissä mä tykkään. Taskulämmintä kosssua mattiin ja pilkille.

Vierailija
7/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen saunaan ja lisääkossua. Sitte mennään hankeen kierimään pili paljaana.

Vierailija
8/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen saunaan ja lisääkossua. Sitte mennään hankeen kierimään pili paljaana.

Lasketaan vähä pulkalla ja hukutaan avantoon.

Vierailija
9/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään, ja olen ihan toivottoman huono hiihtämään ja luistelemaan muutenkin, kömpelö ja hidas. Pakollisten koiran ulkoilutusten lisäksi talviliikunta pitää sisällään salia ja uintia. Inhoan lunta ja jäätä, täällä kadut on aina huonosti hoidettu - joko umpilumessa/loskassa tai jäisiä. Tämän hetkinen sää ei kylläkään haittaa, pimeys ja vesisade on siedettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi