Miten käy kyykkyviinien tulevaisuudessa, kun nykynuoret eivät pääse kyykkyyn?
Kyykistymisongelmasta uutisoi Yle.
Kommentit (31)
Bongia voi edelleen pitää pöydällä.
Selittäkää joku mitä on kyykkyviinit ja mistä nimi?
Venäjältä tulee jobbareita, tekee alkossa mafiakyykyn, poimii viinin ja tanssii ripaskaa luoksesi ojentaen viinin.
Miten olisi tämä viini?
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat viinit on yleensä lattian rajassa. (köyhät kyykkyyn)
Vierailija kirjoitti:
Edullisimmat viinipullot ovat Alkossa alahyllyllä, niitä ostaessaan joutuu kyykistymään. Nykyään tosin hanapakkaukset ovat vieneet niiltä markkinoita.
Vierailija kirjoitti:
Alkossa alimmalla hyllyllä olevat alle kympin viinit.
Nuorilla on käytössä ihan muut huumaavat aineet kuin alkoholi.
Kyllä se siitä kun aletaan kunnolla kyykkäämään eli ÄLYttämään. Tietäjät tietää. ;)
Hyvä! Minä nimittäin keski-ikäisenä pääsen oikein vetreästi syväkyykkyyn. Jää minulle edullisemmat viinit ja ostakoot nuoremmat tyyriimpiä =)
Toivottavasti eivät tule olemaan köyhiä.
Joutaa tuokin vanha sanonta romukoppaan.
No hei, kyllä me keski-ikäiset vielä kyykkyyn päästään. Eihän toi nuoriso mitään viineistä tiedäkkään, nehän ostaa vaan limuviinoja.
Ainut ketä täällä kyykytetään on keski-ikäiset ja pieni tuloiset, joten ei hätää.
Problem solved kirjoitti:
Venäjältä tulee jobbareita, tekee alkossa mafiakyykyn, poimii viinin ja tanssii ripaskaa luoksesi ojentaen viinin.
Sitten ne jäävät slaavikyykkyyn odottelemaan seuraavaa asiakasta
Mä en pääse kunnolla kyykkyyn, tai siis en pääse kyykystä ylös :). Mutta sen viini saa sieltä alahyllyltä ihan vain kumartamalla.
N57
Minä ostan aina el tiempoa, joka on ilmeisesti tämmöinen "kyykkyviini", mutta otan sen hyllystä kumartumalla, en kyykistele.
Mä olen kuvitellu että toi kyykky-nimitys tulee siitä, että känniset kai pissalla jossain puskassa, siis kyykyssä.
Konttausviinit?