Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvää puolisoainesta mies, joka kuuntelee Petri Nygårdia?

Vierailija
14.11.2019 |

Mä-mä-mä-mä-märkää
Anna sitä märkää
Mä-mä-mä-mä-märkää

Ne huutaa "Tuu Petri juomaan, meillä on juhlat"
Pienet sille ryypätään pois huolet ja tuskat
Pienet sille puhun kielillä Voitko tulkkaa
Ohan tässä vedetty muutakin ku pulkkaa
Juosten baariin ei niinkuun mitään rotii
Ryyppyputkentulehdus katkoo kävellen kotiin
Skool til alkomahol. Nyt on jano, eikä nälkä
Kuiva kausi takana. Nyt anna sitä märkää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyhyhyyhyi

Vierailija
2/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin Suomessa yöelämässä niin menin paikalliseen yökerhoon jossa pyysin tiskijukkaa laittamaan dj Tieston vanhoja kappaleita ja pari muuta yökehoskenen oldschool klassikko muusikoiden kappaleita. Tiskijukka löi hölmistöneen katseen minuun ja pyöritti päätä ja huitoi kädellä menemään pois. 

Seuraava kappale oli juuri tuo Petsin märkää ja sen jälkeen tuli Tean vai mikä hitto se on se ''tytöt tykkää pojista''. Tunnelma oli kuin jossain lasten kekkereissä ja katsoin kun väki sitten hyppelehti menemään tanssilattialla näiden ja vastaavien kappaleiden tahtiin. Tanssilattian äo oli kaiken kaikkiaan satasen luokkaa vaikka siellä oli kymmeniä ihmisiä. En ole nähnyt missään muussa maassa vastaavaa. Ei Suomessa turhaan ole Euroopan paskin yöskene. Mietin vaan että eikö hävetä soittaa tollasta lällätyspaska musaa? Miten tuollasta musiikkia saa edes tehdä? Eikö Suomessa ole eurostandardia?

Ei ole paljon tullut pyörittyä sen jälkeen Suomessa yökerhossa. Pää ja jalat kun pitää saada sekaisin niin lennän keski tai etelä Eurooppaan.

Vierailija
4/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ihan huumorimielellä. Kyl tätä soitetaan nuorison parissa.

Vierailija
5/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo... kirjoitti:

Silloin kun kävin Suomessa yöelämässä niin menin paikalliseen yökerhoon jossa pyysin tiskijukkaa laittamaan dj Tieston vanhoja kappaleita ja pari muuta yökehoskenen oldschool klassikko muusikoiden kappaleita. Tiskijukka löi hölmistöneen katseen minuun ja pyöritti päätä ja huitoi kädellä menemään pois. 

Seuraava kappale oli juuri tuo Petsin märkää ja sen jälkeen tuli Tean vai mikä hitto se on se ''tytöt tykkää pojista''. Tunnelma oli kuin jossain lasten kekkereissä ja katsoin kun väki sitten hyppelehti menemään tanssilattialla näiden ja vastaavien kappaleiden tahtiin. Tanssilattian äo oli kaiken kaikkiaan satasen luokkaa vaikka siellä oli kymmeniä ihmisiä. En ole nähnyt missään muussa maassa vastaavaa. Ei Suomessa turhaan ole Euroopan paskin yöskene. Mietin vaan että eikö hävetä soittaa tollasta lällätyspaska musaa? Miten tuollasta musiikkia saa edes tehdä? Eikö Suomessa ole eurostandardia?

Ei ole paljon tullut pyörittyä sen jälkeen Suomessa yökerhossa. Pää ja jalat kun pitää saada sekaisin niin lennän keski tai etelä Eurooppaan.

Satasen äo ei ole mikään hirveän huono. Itse olen korkeastikoulutettu ja tykkään joskus ottaa breikin ja lähteä juopotuttujeni kämpille, jossa soitetaan juuri tuollaista musaa ja vetää lärvit. Ei elämän tarvitse aina olla niin vakavaa.

Vierailija
6/9 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haloo... kirjoitti:

Satasen äo ei ole mikään hirveän huono. Itse olen korkeastikoulutettu ja tykkään joskus ottaa breikin ja lähteä juopotuttujeni kämpille, jossa soitetaan juuri tuollaista musaa ja vetää lärvit. Ei elämän tarvitse aina olla niin vakavaa.

Satasen äo ei ole kovin mairitteleva jos tanssilavalla on lähes 30 ihmistä. Olet todiste että korkeakoulutus ei ole tae hyvästä mausta. Mä jos maksan sisään johonkin mestaan niin odotan tiettyä tasoa enkä jotain pellekerhoa. Niin kuin sanoin en ole nähnyt missään muualla vastaavaa.

Vierailija
7/9 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUSAA

Vierailija
8/9 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod.