Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkasitko kymmenen vuotta sitten enemmän kuin nyt?

Vierailija
14.11.2019 |

Nykyään enemmän kun osaa tosi hyvin. Hauskaa leikitellä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen saman verran. Olen aina tykännyt meikata silmät melko voimakkaasti.

Vierailija
2/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, varmaan saman verran. Eli en juuri ollenkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin nytkin. Eli en yhtään.

Vierailija
4/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meikkasin enemmän ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni. Nykyään en enää. Oma masennus vaikuttaa jaksamiseen ja minäkuvaan. En jaksa enää välittää.

Vierailija
5/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
6/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin. Nykyään keskityn ihonhoitoon.

Vierailija
7/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin enemman. Oli aina luomivarit, rajaukset ja ripsarit, kulmakynalla kulmien korostus, puuteri, huultenrajauskyna ja huulipuna. 

Nykyaan laitan vaan puuteria, rajaan huulet ja laitan huulipunaa. Ripsissa on pidennykset ja kulmakarvat on varjatty. 

Olen huomannut, etta liika meikki tekee tassa iassa (44) vain vanhemman nakoiseksi, kannattaa mieluummin korostaa vain joko silmia tai huulia, ja pitaytya suht neutraaleissa vareissa. Se myos antaa hienostuneemman vaikutelman. 

Tama siis, vaikka olen kaynyt ylaluomien kohotusleikkauksessa, eli silmat on "nuoremman" nakoiset kuin oikeasti ovat. ;) 

Vierailija
8/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin. Enää tulee laitettua arkisin vain ripsiväriä ja ehkä peitettyä tummat silmänaluset, kun ennen tuli tehtyä meikkipohja, luomet ja kulmat ripsien lisäksi. 

Vierailija
9/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin enemmän ja kauemmin. Parikymppisenä oli vielä tärkeää olla joka paikassa huoliteltu ja meikki viimeisen päälle.. Itse meikkasin paljon, koska olin epävarma ulkonäöstäni ja koin olevani ruma ilman tuhtia meikkiä. Nykyisen meikkaan korostaakseni parhaita puoliani ja koska meikkaaminen on kivaa. En koe enää olevani ruma ilmankaan. Nyt meikkaan koska olen sinut ulkonäköni kanssa en peittääkseni kasvojani. 😊

Vierailija
10/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Teininä peittelin ongelmaihoa kunnon pakkeleilla (tyyliin Joe Blascon meikkivoide), nykyään panostan ihonhoitoon meikkien sijaan ja iho voi paremmin.

Vierailija
11/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen enemmän kun oli ehkä viidet isommat juhlat vuodessa kuten häät, kaverin kolmekymppiset... nyt on vaan parit sellaiset juhlat ollut viime vuosina mihin viitsin meikata.

Vierailija
12/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin reilusti enemmän.

Vierailija
13/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän. Olen aina tykännyt korostaa silmiä. Huulipunaa en ole totta puhuen koskaan opetellut käyttämään.

Vierailija
14/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran.

N51

Vierailija
15/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran: meikkivoide, peitekynä, ripsari, poskipuna. Nuorempana vaikka kajalia, jos halusin olla tosi hottis baarissa. Nätin ei paljon tarvitse meikkailla ;) (tuo oli vitsi)

Vierailija
16/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän, koska ennen olin nuorempi ja nätimpi. Nyt olen 47-vuotias ja näytän valjulta, aion lisätä meikkaamista. Kulmakarvatkin ovat haalistuneet vuosien myötä.

Vierailija
17/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyään en laita kuin peiteväriä, jos on joku näppy.

Vierailija
18/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut silloinkaan kuin kerran kaksi vuodessa. 

Vierailija
19/19 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään paljon enemmän. 30-vuotiaana näytin kivalta ilmankin mutta 40-v tarvin ainakin huulipunaa ettei näytä zombielta ja jos on huulipunaa niin pitää ekaksi peittää punoittavat nenänpielet ja mieluusti silmäpussit ja sitten pitääkin lisätä poskipunaa. Ja hassultahan se näyttää jos tuohon päälle ei meikkaa kulmia ja ripsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme