Pitäs hakee kaljaa.
On niin pahat viekkarit eilisestä juomisesta. On tuo sellaista ainetta että kun ottaa niin koko ajan pitää kaataa lisää tai iskee järkyttävät olot päälle.
Kommentit (12)
Hurja jano iski jo otsikosta. Oispa perjantai, pääsis hienostuneesti vähän tenuttamaan.
Tilaa saksasta omalle ovelle tuotuna. Hyvää kannattaa odottaa.
Hae viinaa, mitä turhaan kaljaa kiskoo.
Vierailija kirjoitti:
Täältä suositus Tre Kronor 5,2%:lle, lavan hinta €9.07 +lentokuletus ~3€ lava, maanantaina kun tilaat niin perjantaina on lahjat ovella.
Tuoltahan saa nykyään myös 3L "viini"tönikässä vodkaa, ginii ja rommiakin.
Vierailija kirjoitti:
Hae viinaa, mitä turhaan kaljaa kiskoo.
Viinasta tulee vielä hirveämmät jälkiolot. Klamydin biisi kylmä kalkkuna on just se minkä saa viinalla.
Ps. hain sitä viekkarin poisto kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä suositus Tre Kronor 5,2%:lle, lavan hinta €9.07 +lentokuletus ~3€ lava, maanantaina kun tilaat niin perjantaina on lahjat ovella.
Tuoltahan saa nykyään myös 3L "viini"tönikässä vodkaa, ginii ja rommiakin.
Tuota pitää vakavasti harkita kun nämä suomen riistohinnat on aivan järkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Hurja jano iski jo otsikosta. Oispa perjantai, pääsis hienostuneesti vähän tenuttamaan.
Onneksi minulla on yksi keskari jääkaapissa :D
AA-kerho ja sieltä saatava apu on lähempänä kuin osaatte arvatakaan!
Koko päivän olen miettinyt juomista enkä ole edes alkoholisti, ainakaan vielä. Kyllä maistuis muutama olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on yksi keskari jääkaapissa :D
Oli mullakin yksi kalja aamulla. Ei se riittänyt helpottamaan viekkareita minkään vertaa. Nyt lähti kolmas näistä mitä ostin ja ihan snadisti alkaa helpottaa. Muutama vielä niin alkaa olla jokseenkin normaali olo.
Monesti toivon että ois vähemmän haitallisia päihteitä tarjolla.
Yhden illan juomisesta viekkarit. :D