Onko joku saanut myöhään + vaikka ensiksi sai -
, ja paljonko oli viikkoja negatestilllä entä plussatestillä. Ajattelin että kuinka myöhään voi muuttua vielä +
Kommentit (6)
Tai oikeastaan en saanut silloinkaan vielä plussaa, vaan kävin teettämässä yksityisellä sHCG:n. Tikkutesti näytti plussa vielä myöhemmin. Tämä raskaus kyllä keskeytyikin siitä sitten muutaman viikon kuluttua, vaikka sikiö ehti näkyä jo ultrassa.
Mulla oli tosi epäsäännälliset menkat, joten oli vähän vaikea tietää, koska kannatti aina testailla. Ovis-testitkään kun eivät ikinä näyttäneet, että ovulaatio olisi lähestymässä... Kyllä se ovulaatiokin sitten jossain vaihessa pakosti oli, koska joulukuun puolivälissä -04 sain plussan, vaikka hedelmöittyminen oli tapahtunut jo joskus loka-marraskuun taitteessa. Pari negaa olin testannut sitä ennen.
Minä tein 15.8.04 neg,testin ja 4.9.2004 positiivisen testin la. oli 28.4.2005 Neg.testin tehdessä viikkoja oli 3+1 ja posit,testin tehdessäni viikkoja oli 5+1. Nyt poika 1v =)
Minulla on kierto lähes aina ollut epäsäännöllinen ja teinkin monta negaa ennen plussaa. Ensimmäisen tein 4+1, toisen 5+1, kolmannen 6+1 ja vasta viikolla 6+3 testi näytti plussaa. Olin kuitenkin alusta alkaen varma, että olen raskaana. Esikoisesta tein plussan rv 7+2 ja sitä ennen ehdin tehdä yhden negan viikolla 6+0. Nyt kahden synnytyksen jälkeen kierto on onneksi säännöllistynyt ja kuukautiset tulevat tasan 4 viikon välein kun ennen niitä sai odotella 5-7 viikkoa.
mutta juuri tämän kierron aikana sit tapahtui jotain " häiriöitä" , et tein ainakin 4 testiä, ennenku näytti plussaa. Ja menkat oli silloin 17pvä myöhäs... Silti itsel oli koko ajan sellainen tunne, et olen raskaana. Vaik miinusta näytti..
päiävänä. Viidentenä päivänä tuli negatiivinen tulos toisella testillä. Viikko siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tuli labran testillä plussa.