Missä luvatut tonnit? Pettynyt työttömyyteen.
Saan ~995 euroa kuukaudessa työmarkkinatukea, asumistukea ja toimeentulotukea. Tästä 623€ menee vuokraan ja laskuihin. Olen kyllä niin pettynyt, kun tällä palstalla hehkutettiin, että työttömät saavat jopa 2000€/kk.
Kommentit (9)
Minä kans olen odotellut sitä ilmaista rahaa millä mällätä myöskään kaikkia laskujani ei ole maksettu sosiaalitoimen puolesta vaikka täällä on niin luvattu. Olen myös sohvalla makaamisen lisäksi teho keinoksi alkanut syljeskellä kattoon ja vielä mitä! ei ole rahaa tullut edes satasia vaikka täällä tuhansia luvattiin.
Sama! Ajattelin tätä palstaa luettuani että jee, elintaso ei laske yhtään mutta kas, saan vajaa 550€ nettona. Kukaan ei kertonut että koska mies on töissä ja tienaa peräti 2300€/kk bruttona (1650€ nettona) niin tonnit jäävät saamatta. Kaksi lasta elätettävänä. Asumiseen menee 1100€/kk. Kylläpä kelpaa 😜
Mutta sinulla on aikaa. Aika on kalleinta maailmassa.
Mä olen taas pettynyt siihen, että tämä "vasemmistohallitus" yrittää pakottaa ihmiset kuin töihin kuin mikäkin riistoporvarihallitus, vaikka vasemmistohallituksen pitäisi toimia juuri päinvastoin. Eipä ole tullut tuntuvia parannuksia tukitasoon ja helpotuksia karenssin välttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, aikaa on mutta ei rahaa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö joutilaana aika tunnu kuluvan hitaammin? Vielä jos vähentää syömistä, niin nälkäisenä aika kuluu entistäkin hitaammin. Eikö se ole rikkautta?
Slow-life kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö joutilaana aika tunnu kuluvan hitaammin? Vielä jos vähentää syömistä, niin nälkäisenä aika kuluu entistäkin hitaammin. Eikö se ole rikkautta?
Työtön ei ole aina yhtäkuin joutilas. Itselläni aika kuluu hujauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Slow-life kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön ei ole aina yhtäkuin joutilas. Itselläni aika kuluu hujauksessa.
Ei välttämättä, mutta eikö kannattaisi? Halvaksikin tulisi.
Sinä et ansaitse mitään.