Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat rannalla bikineissä mutta...

Vierailija
12.11.2019 |

...jos joku näkee heidät alusvaatteissa niin se on kamalaa? Sehän on aivan täsmälleen sama asia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut koskaan livenä nähdä naista alusvaatteisillaan, jos näin luulet?

Vierailija
2/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä naisista on nyt kyse? Itse en tiedä ketään, joka ujostelisi alusvaatteisillaan. Vain mummoni 87 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kontekstista.

Nainen uimapuvussa on ihan itse päättänyt olla vähäpukeisena ihmisten ilmoilla, yleensä paikassa jossa kaikki muutkin ovat uimavaatteissa. Kun kaikki ovat uimapuvuissa, kukaan ei sen kummemmin kiinnitä toistensa vähäpukeisuuteen huomiota kun se kuuluu asiaan.

Nainen alusvaatteissa on sen sijaan yleensä vaihtamassa vaatteita tai riisuuntumassa alasti. Tällöin nainen on yleensä vetäytynyt omaan rauhaansa suorittamaan vaatteiden vaihtoa, eikä halua oma-aloitteisesti näyttää paljasta ihoa. Jos yllätät naisen alusvaatteissa, sinä pukeissa ja paikalla vain te kaksi, syntyy epämiellyttävä jännite. Nainen tuntee olonsa nolostuneeksi ja turvattomaksi, sillä hän ei ole itse valinnut kelle näyttää lähes alastoman vartalonsa ja huomio kiinnittyy muiden vähäpukeisten puuttuessa vain ja ainoastaan häneen.

Vierailija
4/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kontekstista.

Nainen uimapuvussa on ihan itse päättänyt olla vähäpukeisena ihmisten ilmoilla, yleensä paikassa jossa kaikki muutkin ovat uimavaatteissa. Kun kaikki ovat uimapuvuissa, kukaan ei sen kummemmin kiinnitä toistensa vähäpukeisuuteen huomiota kun se kuuluu asiaan.

Nainen alusvaatteissa on sen sijaan yleensä vaihtamassa vaatteita tai riisuuntumassa alasti. Tällöin nainen on yleensä vetäytynyt omaan rauhaansa suorittamaan vaatteiden vaihtoa, eikä halua oma-aloitteisesti näyttää paljasta ihoa. Jos yllätät naisen alusvaatteissa, sinä pukeissa ja paikalla vain te kaksi, syntyy epämiellyttävä jännite. Nainen tuntee olonsa nolostuneeksi ja turvattomaksi, sillä hän ei ole itse valinnut kelle näyttää lähes alastoman vartalonsa ja huomio kiinnittyy muiden vähäpukeisten puuttuessa vain ja ainoastaan häneen.

Eikös hän kuitenkin aina ole pukeutunut itseään varten joten en ymmärrä tätä.

Vierailija
5/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet nolostuttaa kun puuterinväriset mummomallit 😁

Vierailija
6/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolostuta. Voin kävellä vaikka kaupungilla alastomana. Mutta kuulokkeet tarvitsen ettei täydy kuunnella sitä miesten itkua rumuudesta.

Vierailija
7/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nolostuta. Voin kävellä vaikka kaupungilla alastomana. Mutta kuulokkeet tarvitsen ettei täydy kuunnella sitä miesten itkua rumuudesta.

Itiksessa oli aikoinaan (90-luvun alkua tms) pyörätuolissa sellainen todella lihana nainen.. siis  t o d e l l a  lihava.

Usein vielä biksuissa tai alusvaatteillaan. Hyi saasta oikeesti.

Vierailija
8/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wicked weaselin "biksut" on muuten hieman näyttävämmät kuin 99,9% alusvaatteista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme