Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kohtaa saa erota?

Vierailija
12.11.2019 |

Oikeastaan en tee mitään asiaa oikein tai kaikessa on jotain kritisoitavaa. Mies valittaa jatkuvasti kaikesta tai tekee inhottavia huomautuksia tai kontrolloi tekemisiäni. Kroppani ei kelpaa, olen kuulemma liian kulmikas, meikkaan väärällä tavalla tai en saisi olla meikkaamatta ollenkaan. Somenkäyttöni on aivan punainen vaate, eli tehdessäni päivityksiä ihan itse itsestäni julkaisematta kuitenkaan mitään tarkkoja tietoja asuinpaikastamme tms. tiedoistamme, niin mies ei pidä siitä että kerron siellä yhtään mitään. Hän itse toisaalta ei pidä edes julkisena tietoa, että olemme edes naimisissa, joten siltä pohjalta. Tässä aloin vain ajatella, etten muista yhtäkään asiaa, jossa mies olisi varsinaisesti kehunut minua tai sanonut, että kelpaan hänelle sellaisena kuin olen. Seurassa kuulemma puhun vääriä asioita, väärällä äänellä, avaan vääriä juttuja (todellisuudessa minulla on laaja kaveripiiri ja olen pidettyä seuraa), hän keskeyttelee minua usein tai puhuu päälleni. Lapsen kasvatuksessa olen liian tiukka tai liian lepsu, siinäkään ei kelpaa mikään. Ainoa asia, jossa hän on kehunut minua on ollut ruoan laitto ja siivoaminen, mutta siinä se. Tämä tuli mieleen kun siivosin taas läpikotaisin sotkettua asuntoa - tämäkö on roolini, korjata toisten jälkiä ja varmistella koko ajan mitä saan tai en saa tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei halua olla parisuhteessa jonkun kanssa. Itse asiassa silloin kannattaa, jos ei jopa kuulu, erota.

Ei siihen muuta syytä tarvitse.

Vierailija
2/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse saat päättää milloin eroat, ei tarvi kysyä lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika raskaalta. Olisin lähtenyt meneen jo aikoja sitten. Eroamiseen ei tarvitse lupaa.

Vierailija
4/4 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä olet vaan taloudenhoitaja?? Muuhun et kelpaa. Etköhän tiedä itsekkin milloin on aika nostaa kytkintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän