Tänä aamuna oli laihdutuskuurin takia niin heikko olo että piti tilata taksi
Ei pystynyt lähtemään oman auton rattiin. Söin suklaata mutta vaikutti vasta parin tunnin viiveellä.
Kommentit (13)
Siis kuuri, johon ei kuulu edes veden juominen tai järkevä syöminen voi aiheuttaa heikotusta. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuuri, johon ei kuulu edes veden juominen tai järkevä syöminen voi aiheuttaa heikotusta. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Heikotus iski vähän yllätteän, yleensä aamuisin ei ollut tuollaista. Nyt oli kuitenkin tiettyyn kellonaikaan tapaaminen ja oli pakko tilata taksi.
Mä olen tänään syönyt vasta 500 kcal eikä heikota yhtään kun syön oikeaa ruokaa.
Vahvasti maustettua tuhtia kasviskeittoa jossa muiden kasvisten ohella papuja ja oliiviöljyä, aamulla marjasmoothie jonka seassa lusikallinen tahinia. 1 omena jälkkäriksi.
Nyt lähden suoraan töistä treeneihin ja sen jälkeen syön samaa kasviskeittoa kotona. Päivän kalorit jäänee n 900:an. Enkä edes laihduta vaan sattui nyt tällainen ruokapäivä normaalipainoiselle.
Kuin sä uskalsit ottaa taksin? Jos siel olisi ollut joku semmonen ammattiloukkaantuja kuskina ja se olis jättänyt sut tien varteen.
Upeesti olet tehnyt taustatyötä ja suunnitellut ruokavalion. Nyt on kyllä onnistumisen avaimet käsissä!
Sama tääl. Heti kun pudotan kalorit 100-600kcal huimaa nälästä. Oikeeta ruoka syön!!
Yleensä syön vaikka en liiku aika tasan tarkkalleen 2400kcal päivässä koska napostelen. Peruskulutus 1400kcal.
Noin kovassa nälässä itseäsi pitämäll jossain kohtaa repsahdat, ahmit ja otat kilot takaisin korkojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tänään syönyt vasta 500 kcal eikä heikota yhtään kun syön oikeaa ruokaa.
Vahvasti maustettua tuhtia kasviskeittoa jossa muiden kasvisten ohella papuja ja oliiviöljyä, aamulla marjasmoothie jonka seassa lusikallinen tahinia. 1 omena jälkkäriksi.
Nyt lähden suoraan töistä treeneihin ja sen jälkeen syön samaa kasviskeittoa kotona. Päivän kalorit jäänee n 900:an. Enkä edes laihduta vaan sattui nyt tällainen ruokapäivä normaalipainoiselle.
Juu et tietenkään laihduta. Lasket kaloreita ja elät kitudietillä.
No hyvä että kuitenkin laihdutat! Minäkin paastosin tänään taas klo 14:00 saakka. Huomenna ehkä klo 16 asti.
Pitää laihdutella joulua ja tulevaa reissua varten.
Vedän kuukauden paastolla 4kg pois jonka jälkeen loput 3 kiinteyttämällä, tavoite 7kg pois. Tämän paaston aikana en ole harrastanut rankkaa liikuntaa, se alkaa vasta sitten kun 4kg täynnä, tavoite ensi viikko.
Paastoan 16-18h ja sitten syön mitä haluan. Kalorit jää väkisin 900-1000 kun en jaksa syödä sitten niin paljon
Mä soitin miespuolisen luottokuskin hakemaan, kun en jaksanut kävellä.