IHASTUMINEN
oon siis tyttö. tää on ehkä vähä noloo mutta oon ihastunut yhteen poikaan (ei asu samalla paikkakunnalla ku mä), ollaan tunnettu jo pari vuotta mutta ollaa juteltu nyt paljon enemmän. se siis ite alotti keskustelun viikko sitten mun kanssa ja juteltiin putkeen ehkä 3-4pv (?) ja se sano että nähää kesällä jne sovittii se et nähtäs sillon, kysy myös että miks mulla ei oo poikaystävää jne ja kehu kauniiks. mutta nyt se ei oo laittanu mulle mitään muutamaan päivään, tai siis striikit on laittanu kyllä, mutta kun laitan sille vaikka (tuu snäppää) tai jotain vastaavaa se EI vastaa vaan aukasee.. tänään vastas yhden kuvan mutta ei enempää ja kysyin siltä eilen että mitä sille kuuluu tällä hetkellä, kyllä se vastas mutta se siitä sitten, koska se ei enää laittanu sen jälkeen mitäään!!!!! tuntuu vaa että oon liian ruma tai jotain, tuntuu että oon oikeesti ihastunu siihen mutta se ei muhun. haluisin kovasti jutella sille mutta en tiiä miten, laitan monta kertaa päivässä striikit ja "tuu snäppää" jne joten en kehtaa laittaa sille yhtäkkiä jotain jossa kirjotan sille jotain, sillä en halua väkisin tyrkyttää itteäni jos ei kerta kiinnosta. miten mä voisin puhua sille????? pliiis auttakaaa 😬😬
Kommentit (3)
Unohda koko juttu. Keskity koulunkäyntiin ja läksyihisi.
Lause alkaa isolla alkukirjaimella.