Yli 50v miesystäväni on suuttunut, kun en huomannut onnitella...
... Häntä eilen Isänpäivästä? Oliko tämä nyt niin hirveä asia? Asumme siis eri paikkakunnilla, ja hän oli odottanut, että onnittelen häntä edes tekstiviestillä vähintään. Olen hänen mielestään tehnyt aivan kuin jonkun valtavan ison, ja peruuttamattoman loukkauksen. Hän on siis 51 vuotias ja minä 49v. Hänellä on 2 täysi ikäistä lasta edellisen puolisonsa kanssa. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta, ja hän ei esim. kertaakaan ole muistanut minun syntymäpäivääni. Omaa isääni tietenkin onnittelin, mutta en kokenut, että minun tarvitsi enää muistaa miestystäväänikin. Kun hänen lapsensa olivat nuorempia, tein kaakun ja annoin lahjankin, mutta nyt hänen lapset ovat siis jo 20 kieppeillä kumpikin.
Kommentit (4)
Vaihto nuorenpaan ukkoon.. Vanhat ukot on just tapoihinsa pinttyneitä, itsekkäitä ja kiukkuisia..
Ala isittelemään äijää. Jos hän kerran on niin ylpeä isyydestään, niin kutsu häntä isiksi, isukiksi ja isäksi tästä lähtien. Sano, että se on kunnianosoitus hänen mahtavalle isyydelleen ja koska unohdit onnitella isäinpäivänä, niin sanot häntä nyt tästä lähtien joka ikinen päivä arvostavasti isiksi.
Vaihtoon tuommoinen lumihiutaleen ketale.