Miksi olin epämielyttävin tyttö ala-asteella sekä yläasteella?
Huppari sekä urhelijapojat tuhosivat minut. Koulun tanssiaisissa olin AINUT tyttö joka jäi ilman paria, opettaja yritti kaikensa onnistumatta, eräs poika rupes itkee kun hänet pakotettiin tanssii kanssani, lopuksi ei tarvinnut.
Olen korkeakoulutetusta perheestä, aina oli siistit vaatteet ja niin normaali kun vain voi olla, hieman ujo.
Mikä minussa oli poikien mielestä niin järkyttävää? Olen nyt 30v ja edelleenkin miehet ovat harvinaista herkkua elämässäni.
Minua kehutaan ja ihastutaan mutta ei muuta.
Kommentit (9)
Milloin viimeeksi olet vienyt miehen kadulta kotiisi ja tarjonnut lämpimiä voileipiä kahvin kanssa?
Sen jälkeen vienyt kädestä pitäen makuhuoneeseen ja ohjannut miehen toisen käden rinnoille ja toisen käden kolikkoluukulle samalla sanoen ''oi kun tuntuu hyvältä''?
Ketään? Onko kellään selitystä miksi pojat kiusaavat tytöt peruskoulussa? Olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi.
Anteeksi nyt, mutta ehkä olit vähän outo? Itsellä sama kokemus, vastakkainen sukupuoli alkoi kiinnostua minusta vasta aikuisena, ala- ja yläasteella olin aina se epäsuosittu tyttö jota ei haluttu pariksi mihinkään, ei edes samaan joukkueeseen liikuntatunnilla. Ja tavallaan ymmärrän miksi, olen vähän aspergermainen (ei diagnoosia, mutta nettitesteistä olen saanut siihen vahvasti viittaavia tuloksia), ujo, tykkäsin kummallisista jutuista ja pukeuduin epämuodikkaasti, olin ruma ja olihan se aknekin. Eli omalle kohdalle osaan sanoa tuollaiset syyt, onneksi kaunistuin aikuistuessa ja olen nähnyt tosi paljon vaivaa että olisin vähemmän outo, ilmeisesti toimii kun sain tosi ihanan ja komean miehenkin!
Sun kohdalla en keksi muuta syytä kun ujouden. Ujous on asia, josta lasten ja nuorten on helppo nälviä toista. Harmittaa sun puolesta!
No, kysy niiltä harvinaisilta herkkumiehiltä, mistäs me se tiedetään. Ehkä sulla on resting bitch face tai joku ankea asenne huokuu susta.
Mitä tarkoittaa ujo ja että tykkää oudoista jutuista? Vai tarkoittaako outo juttu jotain mitä ei ole silloin muodissa?
Minä olin pojille vastenmielinen, koska olin ns. ruma.
Lisäksi varsinkin yläasteella on kaikenlaisia kirjoittamattomia sosiaalisia sääntöjä, joista päättävät dominoivat häiriköt. Mielivaltaisissa säännöissä on mahdotonta pysyä mukana, ja kuka tahansa voi joutua epäsuosituksi. Ei aikuistenkaan maailma mitään ruusuillatanssia ole, mutta suurin osa aikuisista on hieman johdonmukaisempia kuin teinit. Ja vaikka eivät olisikaan, aikuisena minulla (ja myös sinulla ap) on enemmän vapautta. Voit olla mitä olet.
Miten huppari tuhosi sinut?