Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supistuksia keskiraskaudessa?

Vierailija
11.11.2019 |

Kaipaan rohkaisua ja tsemppausta, joten kyselen olisiko täällä kohtalotovereita. Löytyykö muita, joilla runsas supistelu alkanut jo rv 20 tienoilla? Itsellä näin, välillä levossakin runsaasti supistuksia, rasitus erityisesti aiheuttaa mahan kovettumista ja tukalaa oloa. Kohdunsuulla ei ole todettu kypsymistä, mutta silti ahdistavaa tämä jatkuva supistelu. Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa, mutta silti kaikki olisi lopulta mennyt hyvin? Tulehdukset minulta myös katsottu ja poissuljettu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään mitään kokemuksia? 😔

Vierailija
2/3 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Minulla istuminen pahensi asiaa. Jaloillaan olo ja makuasento parhaat asennot. Kaikissa raskauksista (nyt 4.) minulla on ollut supistuksia ja saikulla olen niistä myös ollut.

Jos ei ole kipua, supistus ei jämähdä paikalleen ja ei paineentunnetta pitäisi mennä levolla. Oletko käynyt lääkärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Minulla istuminen pahensi asiaa. Jaloillaan olo ja makuasento parhaat asennot. Kaikissa raskauksista (nyt 4.) minulla on ollut supistuksia ja saikulla olen niistä myös ollut.

Jos ei ole kipua, supistus ei jämähdä paikalleen ja ei paineentunnetta pitäisi mennä levolla. Oletko käynyt lääkärissä?

Kiitos vastauksesta. Juu olen käynyt ja olen seurannassa asian suhteen. Nyt alkaa vaan usko loppua kun koko ajan supistaa ja olo tukala :(