Aura oli kyllä käynyt mutta parkkipaikalla autojen väli jätetty putsaamatta
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ostapa lapio.
Jaa luuletko että mie alan lapioimaan aamuisin jotain parkkipaikka.
Ap
Uusavuttomien avuttomutta ei pysty aliarvioimaan
Oman parkkipaikan putsaaminen kuuluu parkkipaikan haltijalle. Eihän siihen autojen väliin mikään aura edes mahdu. Meidän talossa koko parkkipaikka aurataan 1-2 kertaa talvessa ja siitä laitetaan erikseen tiedote, koska autot pitää siirtää siksi ajaksi pois.
Itse en todellakaan haluaisi huoltoyhtiön auraavan autojen välistä.
Siis tarkoitatko nyt, että viereisissä parkeissa autot ja niiden väli jätetty putsaamatta? Ei kuulu huoltoyhtiölle.
Aurat on sellaisia, välit putsaamatta ja silti pitäisi antaa lähes rahaa kun itse siivoa ennen kuin tuuppaa pelinsä väliiin
Joo ootappa kun ne vetää siihen sun auton taakse sellasen vallin mistä ei pääse yli. 🤣 Saattaa pikkusen kiukuttaa aamu kuudelta kun ei laskenu 15 min aurausta töihin ehtimiseen. Enköhän pääse ’avuttomana’ taas mussuttaan. Ja en puhu mistään pienestä vallista..
Jos maksaa parkista, ehkä se pitää itse hoitaakin.
Vaihdatko siivousfirmankin, kun rappusiivooja siivoaa vain rapussa/yhteisissä tiloissa eikä tule teille sisälle ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse en todellakaan haluaisi huoltoyhtiön auraavan autojen välistä.
😆 Vaikka niillä olisi sellainen puoli metriä leveä aura niin kuka tosiaan haluaisi huoltoyhtiön virolaiset auraamaan siitä oman osamaksubemarin ja naapurin velka-Audin välistä? Pienissä aamupromilleissa vielä kenties?
Osta Plaston sinikeltainen kuorma-auto jossa on aura edessä ja ryhdy toimeen.
Ostapa lapio.