Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 3-kymppisen ihmisen äiti kokee oikeudekseen vierailla lapsensa luona kritisoimassa tämän elämäntyyliä?

Vierailija
11.11.2019 |

Eli miksi äiti vieraillessaan aikuisen lapsensa luona kritisoi asunnon siisteystasoa? Onko tämä mielestänne normaalia, tai yleistä....?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Keskustelepa äitisi kanssa.

Vierailija
2/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppinen aikuinen lapsi voi sanoa äidilleen, että ei ole sinun asiasi joten voit sulkea suusi tai häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi siivota

Vierailija
4/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kritisoi, annapa moppi ja siivousaineet käteen ja käske siivota ainakin 4 tuntia yhteen putkeen. Vasta sitten tulee kahvit/ruokaa.

Vierailija
5/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , kiitos kun vastasit.

Eihän tuo minustakaan ole. Olen ottanut esille ja hänen vastauksensa kuuluu, että hän kuulemma tekee tuota muillekkin. Sekä sisarelleni että ystävilleen. Jostain syystä hänestä on vanhemmiten tullut tuollainen, sen jälkeen kun jäi eläkkeelle.

Ap

Vierailija
6/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ole kolmekymppinen, mutta syyllistyn itsekin tuohon siisteystason päivittelyyn. Ja meillä on kyllä omakin koti sotkussa, ei ole siitä kiinni. Mutta jos näen, että tiskipöytä ja ruokapöytä on täynnä likaisia astioita ja että lattiallakin on tavaraa niin että liikkuminen on vaikeaa, niin kyllä minä ääneen yritän miettiä miten lapsi saisi asuntoa sen verran järjestykseen että eläminen olisi helpompaa. 

Meidän oma asunto on paljon suurempi ja sietää enemmän epäjärjestystä. Toki se näyttää siivottomalta välillä, mutta ei  meillä tule sellaista samanlaista ahtauden tunnetta ja liikkumisen vaikeutta mikä pienessä asunnossa tulee. Tiedän ettei siivoaminen ole herkkua kun en itsekään saa sitä säännöllisesti tehtyä, mutta tietenkin huolestun jos näen että lapsen asunto on aivan kaaoksessa. Varmaan joku huolestuisi meistä samalla tavalla, jos näkisi meidän asunnon pahimmillaan. Miettisi, että onkohan tällä pariskunnalla kaikki ihan hyvin, kun asunto näyttää tältä.

Välillä olen siihen raivaustyöhön osallistunutkin, mutta jos käyn visiitillä töiden jälkeen niin eipä niitä raivausvoimia tahdo olla.

Vierailija
7/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti viimeksikin totesi ja kertoi myös kaikille muille että asun kuin mustalaisläävässä kun pyykkiä oli kuivumassa ovien karmien päällä. Hän onkin päästään vialla, ei ole normaalia.

Vierailija
8/8 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä palstassa on kyllä se hyvä puoli, että täällä oppii hyvin olemaan hyvä äiti aikuisille lapsilleen, ja hyvä anoppi myös :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän