Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Naapurin lapsi sotki mattoni
11.11.2019 |
Hoidan lasta jjoskus. Yleensä sanoo kiitos saisinko lisää. Anteeksi.
Tänään ei suostunut syömään keittoni vaan käänsi sen ympäri matolleni. En syö keittoa. Suutuin hirveästi sotkusta ja lapsi meni piiloon. Putsasinn keittiön mattoa tunnin.
BB oonko pyytää korvauksen . Lapsi on 2v ja 7kk.
Harmittaa
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllä pyytäis mitään korvauksia ja varsinkaan jos matto tuli ihan kuosiin.
Jos lapsi oli sinun vastuullasi kun vahinko tapahtui, et tietenkään pyydä korvausta. Jos lapsen vanhempi oli paikalla (=lapsi hänen vastuullaan), voit pyytää häntä korvaamaan pesulalaskun, kuittia vastaan tietenkin.
Alue: Aihe vapaa
Lasta ei liene imeytty vaan Antti purkkia ja tuutia