Avopuolison kommentti "voisitko sä laihduttaa silleen, että tissit ei pienenisi"
Eli siis laihduttaminen on oma ajatukseni, kun on kertynyt vähän ylimääräistä tässä muutaman vuoden sisällä. Miehen toive kuitenkin aiehutti lähinnä epäuskoisen "luuletko sä, että siihen voisi itse vaikuttaa" reaktion. Siis joo, kyllähän minä nyt voin päättää että kiinteytän jotain paikkaa X, mutta laihduttaminen siten että rasva lähtee vaan tietystä paikkaa, niin ei taida olla mahdollista?
Kommentit (9)
Kysy "voisitko sä treenata jotenkin niin, että kull* jotenkin kasvaisi"
En ole vielä yhtään täydellistä miestä tavannut elämäni aikana. Outoa.
Voi luoja mikä logiikka. Varmaan näitä samoja "miehiä" jotka sanoo mahdollisimman filtteröidystä naisen kuvasta, jolla on hiusten ja ripsienpidennykset ja kulmien kestoväri "kato nyt miten meikitön ja luonnollinen"
Rinnat on lähes pelkkää läskiä, ne on ihmisen laiskin ja turhin osa imetystehtävän suorituksen jälkeen, eikä estettisesti kovin edes kauniit, eikä järkevät. Hanki peppumies, sellainen arvostaa työtä, kiinteät pyöreät pakarat ei tule helpolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä yhtään täydellistä miestä tavannut elämäni aikana. Outoa.
Naisia useamman vai? Outoa, minä en ole tavannut vielä yhtäkään täydellistä ihmistä.
Se on laitonta harrastaa seksiä alle 15-vuotiaan kanssa😠
Vierailija kirjoitti:
Se on laitonta harrastaa seksiä alle 15-vuotiaan kanssa😠
Häh? Miten tämä liittyi tähän?
Sehän on iskenyt silmänsä suhun pienempi rintaisena, jos olet ollut hoikempi muutamia vuosia sitten, kun olette tavanneet? Mitäpä tuosta valittamaan.
Tissit lässähtää ensimmäisenä, valitettavasti.