Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään nelikymppistä tai vanhempaa "ikisinkkua", joka olisikin yhtäkkiä löytänyt pitkän parisuhteen/perustanut perheen?

Vierailija
10.11.2019 |

Tarkoitan henkilöä, jolla on saattanut olla lyhyempiä seurustelusuhteita, ei yli vuotta kestäneitä, jotka kuitenkin ovat kariutuneet syystä tai toisesta. Ja ei ole koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Entinen pomoni oli n. 40 v, kun tapasi miehen (n. 55v), jonka kanssa menivät heti naimisiin ja saivat peräjälkeen kaksi lasta. Siitä on nyt n 20v.

Vierailija
2/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Entinen työkaverini. En tosin hänen seurusteluhistoriastaan tiedä, mutta hän oli vähän sellainen erakkoluonne enkä koskaan ajatellut häntä parisuhdeihmisenä. Niin vain yhtäkkiä hänellä oli mies ja pian saivat lapsenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, Tanskassa asuvan tätini.

Älykäs, kaunis ja hoikka nainen jolla oli tapana seurustella naimisissa olevien miesten kanssa, mitä lapsena ja nuorena ihmettelin.

Hän meni 48-vuotiaana naimisiin fiksun miehen kanssa ja he ovat olleet onnellisia yhdessä yli 30 vuotta. 

Vierailija
4/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Entinen työkaverini. En tosin hänen seurusteluhistoriastaan tiedä, mutta hän oli vähän sellainen erakkoluonne enkä koskaan ajatellut häntä parisuhdeihmisenä. Niin vain yhtäkkiä hänellä oli mies ja pian saivat lapsenkin. 

Hupsista vaan, noinhan se aina tapahtuu naisilla ja mies vie vaikka roskienvientireissulla. Nostan lipun salkoon, jos jollekin erakkomiehelle on käynyt samoin ja nainen tullut melkein kotoa hakemaan.

Vierailija
5/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen erakkoluonne, mutta ollut parisuhteita. Yhteen en helposti muuttaisi, mutta avioparihan voi asua myös erillään.

Vierailija
6/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni. Hän oli tavatessamme nelikymppinen sinkku, ei koskaan seurustellut. Minä huomasin hyvän miehen ja poimin hänet talteen :) Nyt kohta 10 vuotta naimisissa ja kaksi lasta. Niin, ja mies on hyväpalkkaisessa työssä, uskollinen ja kaikinpuolin hyvä mies.

Vierailija
7/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen tunnen. Ensimmäinen parisuhde lähes viisikymppisenä ja nyt toinen menossa lähes kuusikymppisenä, mutta eivät asu yhdessä.

Vierailija
8/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Entinen pomoni oli n. 40 v, kun tapasi miehen (n. 55v), jonka kanssa menivät heti naimisiin ja saivat peräjälkeen kaksi lasta. Siitä on nyt n 20v.

Peesi tähän, mutta eivät tehneet lapsia. Miehellä oli lapsia edellisestä liitosta. Ehtivät olla yhdessä noin 20 vuotta ennen miehen kuolemaa.

Vierailija
9/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 40-v mies, ikisinkku. Minulla sinkkuus on ollut olosuhteista johtuvaa, nyt tilanne muuttunut ja olisin valmis pariuhteeseen, mutta naiset eivät ole kiinnostuneita miehestä jolla ei ole seurustelusuhteita takana.

Vierailija
10/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilu 40-v mies, ikisinkku. Minulla sinkkuus on ollut olosuhteista johtuvaa, nyt tilanne muuttunut ja olisin valmis pariuhteeseen, mutta naiset eivät ole kiinnostuneita miehestä jolla ei ole seurustelusuhteita takana.

Naisena minulla vähän sama tilanne. Eli minä kyllä olisin kiinnostunut 😊

Vierailija
11/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista vaan, noinhan se aina tapahtuu naisilla ja mies vie vaikka roskienvientireissulla. Nostan lipun salkoon, jos jollekin erakkomiehelle on käynyt samoin ja nainen tullut melkein kotoa hakemaan.

No sulla on syytä nostaa lippu salkoon, mä nappasin erään lähes 50-vuotiaan erakkomiehen, joka ei ollut seurustellut vuosiin, joskus nuorena ollut joku lyhyempi suhde.

Huippu ihana mies, onneksi jaksoin piirittää häntä, koska ensin epäröi lähteä suhteeseen nuoremman naisen kanssa. 

Vierailija
12/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :)

Ensimmäinen seurustelusuhteeni 40+ ja pamautin naimisiinkin sen miehen kanssa. Se mies on sitten vastakohtani eli paljon kaikenpituisia suhteita. Hänellä oli kokemusta viedä sitä tapailua eteenpäin, en olisi osannut, jos olisi ollut minusta kiinni.

Vierailija
13/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä tiedä, mistä hän sen miehen löysi. Tuskin kuitenkaan kotoa tuli hakemaan. Tarkoitin erakkoluonteella sitä, ettei päästänyt lähelleen oikein ketään. Hänellä ei tuntunut olevan ystäviä eikä koskaan puhunut ihmissuhteistaan. Toki hän ihmisten kanssa oli tekemisissä töiden ja harrastusten kautta, mutta hän ei koskaan esimerkiksi tullut pikkujouluihin eikä piitannut juhlista tai illanvietoista. 

Vierailija
14/14 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ollu koskaan seurustellu, jotain yksittäisiä seksijuttuja oli ollu, mutta naisten kanssa ei halunnu olla lähemmin, asua tms. Mun kanssa sit heti ensitreffeiltä alkoi seurustelu ja yhessä asuttiin 3 vkoa tapaamisesta. 17 vuotta nyt takana ja ollu aivan mahtava mies läpi vuodet. Ei ollu aiemmin vaan tavannu sopivaa tyyppiä ja siksi viihtyi yksinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi