Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dienorette- pillerit, kokemuksia?

Vierailija
10.11.2019 |

Olen 30v enkä koskaan syönyt e-pillereitä. Nyt ihotautilääkäri ehdotti näitä hormonaalisen aknen hoitoon, koska pelkkä antibioottikuuri ei auta kuin kuurin ajan, eikä sitä voi koko ajan syödä. Menkat minulla on hyvin säännölliset ja kivuttomat. Pelkään että pillerit muuttaa jotenkin omaa mielialaa (joka siis on hyvä ja tasainen), mutta toisaalta akne on on niin kivulias, että siihen on pakko saada jotain hoitoa.

Millaisia sivuvaikutuksia olette saaneet? Onko auttanut akneen, jos olette sen takia näitä syöneet? Pitääkö käydä jossain vuosittaisissa gynetarkastuksissa, jos syö e-pillereitä ihonhoitoon? Muuten minulla ei ole ehkäisyn tarvetta eikä kumppaniakaan tällä hetkellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosta merkistä osaa sanoa. Mutta kai se tässä asiassa on sama kuin niitä söis kuukautiskipuihin/ehkäisyyn. Joillain toimii ja joillain ei. Merkkiä kokeilemalla selviää onko enemmän hyötyä kuin haittaa.

Itselläni aikanaan selkä kukki kovastikin ja sain jotain rasvaa joka kuivatti näpyt. Se todella toimi eikä niitä sen jälkeen näkynyt. Hitsi kun en muista nimeä. Reseptillä sitäkin vain saa. Tuubi oli silloin vaaleansininen jossa valkoista.

Vierailija
2/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosta merkistä osaa sanoa. Mutta kai se tässä asiassa on sama kuin niitä söis kuukautiskipuihin/ehkäisyyn. Joillain toimii ja joillain ei. Merkkiä kokeilemalla selviää onko enemmän hyötyä kuin haittaa.

Itselläni aikanaan selkä kukki kovastikin ja sain jotain rasvaa joka kuivatti näpyt. Se todella toimi eikä niitä sen jälkeen näkynyt. Hitsi kun en muista nimeä. Reseptillä sitäkin vain saa. Tuubi oli silloin vaaleansininen jossa valkoista.

On myös rasvat kokeiltu, mutta ne yksinään ei riitä. Minulla akne on niin syvällä ihossa, ettei näppyjen kuivatuksesta ole iloa. 

Tottakai on yksilöllistä, mutta silti kokemuksia on hyvä kuulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot! Ei auta kuukautiskipuihin ja hirvittävät mielialanvaihtelut. Aknea kyllä hillitsee.

Vierailija
4/4 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up