Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Älä välitä, se oli vaan kännissä", oletko joskus sanonut noin?

Vierailija
08.11.2019 |

Oletko oikeuttanut ilkeyttä tai muita pahoja tekoja sillä, että tekijä oli kännissä? Omia pahoja tekoja tai jonkun toisen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä omiani että muiden.

Vierailija
2/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se tekee asian mun mielestä vain pahemmaksi, että joku on niin kännissä ettei pysty hallitsemään tekojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, typerä tekosyy monelle.

Vierailija
4/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Humalainen paljastaa todellisen luonteensa.

Vierailija
5/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Humalassa ihminen ei välttämättä ole oma itsensä sen enempää kuin p*ripäissään tai p*lvessä. On kuitenkin omalla vastuulla, mihin kuntoon itsensä vetää eikä päihtymys oikeuta mitään. Jos tapaa h*malassa sössiä, ei pidä juoda.

Vierailija
6/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, toki olen selitellyt toisten sanomisia myös väsymyksellä, kiireellä tai " se ny vaan on tommonen". Selittelyt siksi että loukkaantunut ihminen tuntisi olonsa vähän paremmaksi.

Vierailija
7/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että olen. Sekä omia että muiden hölmöilyjä. Olen kyllä nykyään oppinut, että minusta itsestäni ne asiattomuudet ovat olleet lähtöisin, alkoholi on vain löysännyt kontrollia.

Vierailija
8/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

t. alkoholistiäidin lapsi

Vierailija
9/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni opetti, että känniläinen on kuin pieni lapsi. Laukoo juuri silloin ja nimenomaan niitä suoria totuuksia. Oikeassa oli!

Vierailija
10/10 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Känniläisen sekoilut ja sanomiset on ihan sen omaa syytä, on mennyt välejä poikki just törppöjen kännimokailuista. Ärsyttäviä kerta kaikkiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän