Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni pulma, kaiken järjen mukaan ajattelen.

Vierailija
08.11.2019 |

Määräaikainen työ loppui vähän aikaa sitten. Työpaikalla oli aivan ihana mies johon ihastuin. Hän oli luonteltaan aika hauska, aina hirmu iloinen, työnarkomaanin piirteet, kokoajan menossa, hieman nörtti asiantuntija.

Hän oli kova jutella ja kertoa kaikesta. Ihastuin tähän. Nyt kun työt loppui ja kaikki katkes hän jäi kuitenkin mielessä.

Olisiko se aivan hullua laittaa hänelle viesti jos lähtisi ulos kanssani? Ahdistuuko ihmiset jos puolituttu laittaa viestiä?

Takana on vain yksinkertaisesti sellainen asia että olen 30v ja viimeksi parikymppisenä on ollut jotain tällaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä häviäisi? Anna palaa.

Vierailija
2/6 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti mies ahdistu siitä jos nainen pyytää viestillä treffeille. Jos mies ei halua lähteä niin hän sanoo ei. Jos et laita viestiä niin et koskaan saa tietää voisiko mies kiinnostua sinusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vain. Jotenkinhan pitää toista lähestyä. Kun laittaa viestin nin toinen ehtii rauhassa miettiä ja vastata haluaako vai ei.

En voi ymmärtää miten yhdestä ystävällisestä viestistä voi ahdistua.

Vierailija
4/6 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne paitsi et molemmat varattuja...

Vierailija
5/6 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vain. Jotenkinhan pitää toista lähestyä. Kun laittaa viestin nin toinen ehtii rauhassa miettiä ja vastata haluaako vai ei.

En voi ymmärtää miten yhdestä ystävällisestä viestistä voi ahdistua.

Olen ap. Kysyn koska itse ahdistun kamalasti jos joku laittaa viestiä josta en pidä/ole kiinnostunut.

Vierailija
6/6 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos mies on varattu? Oletkos sitä miettinyt, perheenrikkoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi