Viikonlopun herkuttelut -ketju!
Oli keskiviikon ruuat -ketju, niin tehdaanpa myos viikonlopun herkuttelut -ketju. Eli mita ruokaa olette suunnitelleet viikonlopuksi?
Meilla tanaan tonnikalapiirakkaa, juustoja ja punaviinia.
Huomenna mennaan lounaalle ja syodaan varmaan hampurilaiset (ei siis pikaruokaa), eli illallinen ja lounas vaihtaa paikkaa, illalla syodaan varmaan vaan lammin voileipa tomaatilla ja juustolla / henki.
Sunnuntaina on saunapaiva eli ajattelin laittaa HK:n sinisen kiukaalle myohaiseksi lounaaksi. Siihen peruna-porkkanamuusia kyytipojaksi ja illalla ehka vaan itse tehtya popcornia.
Aamiainen on molempina aamuina niinikaan tuhti: 2 nakkia, munakokkelia ja valkoisia papuja tomaattikastikkeessa + 1 paahtoleipa.
(Luin just mita on suunnitelmissa ja katsoin parhaaksi lisata, etta olen N44. Oli jotenkin niin "aijamaiset" evaat :D)
Kommentit (20)
Tänään todnäk BurgerKingin antimia, huomenna tehdään kanawrappeja (+teinien lounas varmaan salaattitiskin kokoonpano), su lounas pinaattipastaa ja päivälliseksi teen stroganoffia joka uunissa puolipäivää+voimuusia+maustekurkkulohkoja ja mozzarellasalaatti, jälkkäriksi vadelmamoussesuklaakakkua.
Ma samaa, ti kasvissosekeittoa ja ke/to siskonmakkarakast.+potut.
Äitix2
Vierailija kirjoitti:
Tänään todnäk BurgerKingin antimia, huomenna tehdään kanawrappeja (+teinien lounas varmaan salaattitiskin kokoonpano), su lounas pinaattipastaa ja päivälliseksi teen stroganoffia joka uunissa puolipäivää+voimuusia+maustekurkkulohkoja ja mozzarellasalaatti, jälkkäriksi vadelmamoussesuklaakakkua.
Ma samaa, ti kasvissosekeittoa ja ke/to siskonmakkarakast.+potut.Äitix2
Stroganoff kuulostaa ihanalta! <3
Perunalaatikkoa ja kasviksia
Irtokarkkia leffailtaan
Kiinalaista ja äidin tekemään ruokaa isänpäivänä.
Tänään eilen keitettyä hernekeittoa. Huomenna linssilasagnea ja su Lyonin kanaa ja jotain makeaa jälkkäriä.
Ihan itse tehtyä popcornia, wau :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse tehtyä popcornia, wau :D
Enemman siina on hommaa kuin siina kiuaslenkissa ;D
Itsetehtya vs. mikropoppareita. Siksi mainitsin ;)
Ei nyt ollut tarkoituskaan sen kummemmin briljeerata kulinaristisilla taidoilla, kuten ruokalistasta ehka jo kavikin ilmi.
Tänään täytetyt paprikat tonnikaherkkusieni täytteellä ja tietysti vihersalaattia.
Huomenna keitetyt perunat, tomaattinen kanakasviskastike, salaatti.
Sunnuntaina voisi laittaa uunilohta ja vaikka Hasselbackan perunoita.
Tortilloja olisi tarkoitus tehdä viikonloppuna. Ja tänään pitänee vielä käydä kaupassa ostamassa jotain spessuherkkuja, sipsejä vaikka :D
Vierailija kirjoitti:
Tänään täytetyt paprikat tonnikaherkkusieni täytteellä ja tietysti vihersalaattia.
Huomenna keitetyt perunat, tomaattinen kanakasviskastike, salaatti.
Sunnuntaina voisi laittaa uunilohta ja vaikka Hasselbackan perunoita.
Noi taytetyt paprikat kuullostaa hyvalta myos! Olisko reseptia :)
Kiitos kun muistutit Hasselbackan perunoista, pitaakin taas tehda!
Meillä mies tekee tänään pitsaa vegekebapilla. Jälkkäriks hedelmäsalaatti
Aamupalaksi ehkä uppomunia, valkoisia papuja paahtoleivällä ja paistettua tomaattia
Sitten mies lähtee telttailemaan ja syö kai makkaraa tms tai tekee nuotiolla jonkun kasvispataruoan.
Minä olen isäni luona La -su joka epäilemättä tarjoaa sekä lauantaina että sunnuntaina itse pyydettyä hirveä ja kalaa eri muodoissa kotiviinin kera 😄
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tekee tänään pitsaa vegekebapilla. Jälkkäriks hedelmäsalaatti
Aamupalaksi ehkä uppomunia, valkoisia papuja paahtoleivällä ja paistettua tomaattia
Sitten mies lähtee telttailemaan ja syö kai makkaraa tms tai tekee nuotiolla jonkun kasvispataruoan.
Minä olen isäni luona La -su joka epäilemättä tarjoaa sekä lauantaina että sunnuntaina itse pyydettyä hirveä ja kalaa eri muodoissa kotiviinin kera 😄
Ai etta, nyt alkoi tehda mieli hirvikaristysta! Oikein voista perunamuusia ja puolukkahilloa! Suolakurkkuja! Hirvikeittoa!
Argh :D
Nauti <3
Meillä on tänään ja huomenna hirvikeittoa 😁.
Huomisillaksi teen savulohipiirakan ja sunnuntaiksi mies toivoi tortillat ja illaksi patonkia ja juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tänään ja huomenna hirvikeittoa 😁.
Huomisillaksi teen savulohipiirakan ja sunnuntaiksi mies toivoi tortillat ja illaksi patonkia ja juustoja.
Voinko tulla teille syomaan :D
Huomenna lihapullat ja perunamuusi.
Sunnuntaina tarjoan isälleni päivällisen; paahtopaistia, uunijuureksia (peruna, porkkana, lanttu, palsternakka, punajuuri) ja kylmä appelsiinikastike. Alkuruoka vielä hakusessa, ehkä vichyssoisse tai maa-artisokkakeitto. Jälkkäriksi joku kakku, en tiedä vielä mikä.
Raikkaat voileivät sopii kaikkiin herkutteluhetkiin, jos ei pestyä jauhenlihaa jaksa laittaa.
Olen tänä iltana syönyt jo kokonaisen kimpaleen Manchego-juustoa ja ämpärillisen popcorneja.
Tänään illalla syödään myskikurpitsarisottoa, niin hyvää!
Huomenna meillä on ihan normaali työpäivä eli aamulla puuroa, työpaikalla lounaaksi tän päivän risoton jämät ja illallisesta en vielä tiedä. Ehkä lasagnea, siihen ainakin on ainekset.
Sunnuntaina olen menossa isänpäivälounaalle vanhemmilleni. Uunilohta kuulemma luvassa ja jälkkäriksi jotain kakkua.