Kääk, piti syödä rivi piparkakkusuklaata kahvin kanssa. Söin kolme riviä :o
Kommentit (20)
Ei ollut kysymys pakottamisesta. "Pitää" sanalla on noin 40 eri synonyymiä.
Sulla on hyvä itsekuri jos selvisit kolmella rivillä. Tulin juuri kaupasta ja pitkän pohdinnan päätteeksi piparkakkusuklaa jäi ostamatta, koska tiedän, että mulla olisi mennyt se levy kokonaan. Saisipa sitä pienenä patukkana niin voisi ostaa eikä haittaisi syödä yksin kokonaan. :)
Miksi kahvin kanssa ylipäätään pitää syödä jotain makeaa?
Aku Ankassakin sanotaan "kääk" kun joku menee pieleen.
Tää on just tätä! Miksi minäkään en laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Koska ostin heräteostona piparkakkusuklaata ja kahvit keitettyäni sitä sattui olemaan kaapissa niin ajattelin syödä :)
Mä himoitsin tuota kaupassa mutta jätin sinne kun tiedän et olisin syönyt sen kokonaan parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä himoitsin tuota kaupassa mutta jätin sinne kun tiedän et olisin syönyt sen kokonaan parissa päivässä.
Hienosti taisteltu! Hyvä sinä :)
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankassakin sanotaan "kääk" kun joku menee pieleen.
No joo, mutta 2 ylimääräistä suklaariviä on "kääk" niin kannattaa ehkä vähän tarkkailla omaa ruokasuhdettaan. Tiukka kuri, joustamattomuus ja syyllisyys eivät ole hedelmällinen tie hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti taisteltu! Hyvä sinä :)
Hienosti taisteltu? Milloin tästä tuli ihailtava suhtautuminen syömiseen, nautinnoksi kehitetyt terveelliseen ruokavalioon hyvin sopivina annoksina mahtuvat herkut muuttuivat vihollisiksi?
Maistuuko pilarkakkusuklaa piparkakulle?
Onko maku Annan pipareihin vai normipipareihin verrattava?
Vierailija kirjoitti:
Siks ettei vanne ala kiristää liikaa.
AP. Marabou vai Fazer? Oleellinen tieto nääs.
Vaiko Panda (valkosuklaa + piparimuru)? Koostumus on nimittäin muuttunut viime vuodesta ja nyt tuo on ihan mautonta. :(
Miten selvisit kolmella rivillä? Tämä ikänsä alipainon kanssa kamppaillut keski-ikää lähestyvä naisihminen olisi syönyt koko levyn :D
Se on meinaan pahuksen hyvää suklaata.
Vit.un itsekuriton valaanper.se ota itseäsi niskasta kiinni ja laihduta se 15-20kg.
Tuo on pientä. Minulla olisi mennyt koko levy kerralla. Sen takia en enää ostakaan suklaata kotiin.
Piti? Eli kuka pakotti?