miksi suomessa ei voisi olla sellaista päivää ,että yhtenä päivänä vuodessa jokainen suomalainen voisi hakea yhden tavaran minkä haluaisi ilmaiseksi kaupasta ?
Se voisi olla suomalaisten juhla päivä ! Suomalaisten oma päivä!
Kommentit (19)
Vaikka auton tai asunnon. Heh. Sitäkö tarkoitat.
Nii mistä hakea? Varastaa yrittäjältä?
Ei jokainen, vaan ne, jotka tekevät töitä ja antavat muille. Siinä olisi järkeä.
Ehdota tuota niille yrittäjille, kauppiaille, jotka ovat itse maksaneet tuotteen hinnan ostamalla tuotteen sen tekijältä.
Kuinkahan monella yrittäjällä olisi varaa lahjoittaa miljoonille suomalaisille autot, korut, sun muut?
Kysyn vaan.
Sähän voit perustaa kaupan ja sit pitää sellaisen päivän.
Vierailija kirjoitti:
No kaupasta ja se ei olisi varastamista vaan suomalaisten oma päivä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaupasta ja se ei olisi varastamista vaan suomalaisten oma päivä!!
Perusta sinä se kauppa, hanki tavarat, ja kerro koska me saadaan tulla. Voidaan tehdä sulle lista etukäteen siitä mitä halutaan.
Ajatelkaa ny! Eikö olisiki hyvä idea!!
Tämmöstä se sit on kun kaikki vajakitkin täällä Suomessa opetetaan kirjottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa ny! Eikö olisiki hyvä idea!!
Ihan kuningasidea. Minä haluaisin oman pankkiautomaatin, josta voisin nostaa rajoattomasti kätestä!
Vierailija kirjoitti:
Ahneilta yrittäjiltä vähän tasinkoa taviksille.
Minä olen usein saanut mielikuvia siitä että koko sahara on valtavan pommin pläjäyksen alla. Minä haluan rauhaa, en ap:n kaltaista absurdia miellytystä.
Hyvä idea. Maksetaan sitten ne loput 364 päivää paljon kalliimpaa hintaa kaikista tuotteista, jotta kauppiaat voisivat kuolettaa tappionsa.
S-kauppahan mainostaa olevan meidän kaikkien. Siellä siis voisi toteuttaa.
Oikeastiko menitte tällaiseen hupsuttelutrolliin? Huolestuttavaa.
Kannatan!!!