Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/s Finlandian lounge - onko hintansa väärti?

Mereilijä
06.11.2019 |

Onko kellään kokemusta Eckerö Linen Finlandia-aluksen loungesta? Ovatko tarjoilut hyvät? Onko jonotusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan viinit ei ole mitään laatuviinejä!  Muuten sapuskat ihan ok.  Taitaa kovasti vaihdella tuo jonotus riippuen matkustajamäärästä.

Vierailija
2/5 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin oli aika paljon porukkaa osastolla eli ei ollu niin rauhallista ja tilavaa kun vois kuvista päätellä.   Jonotustakin oli mutta jokainen päättää miten paljon pitää olla porukkaa että häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin loungessa alkusyksystä kaverini kanssa ja ihan tyytyväisiä oltiin varsinkin ruokatarjontaan.  Omaa rauhaa ei oikein ollut mutta emme sellaista odottaneetkaan.  Sanoisin että hintansa väärtti on.

Vierailija
4/5 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hintansa arvoinen!  Pikkusuolaiset ja makeat olivat tuoreen oloisia, ja henkilökunta piti huolen siitä, etteivät ne päässeet tarjoilupöydästä loppumaan.  Vaikka tila ei yksityisyydeltään tietenkään vastaa omaa hyttiä, on siinä mielestäni jotakin tyylikästä ja jopa ylellistä.

Vierailija
5/5 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkustavana itselleni tuo on oikein mainio vaihtoehto. Joskus on täyttä, joskus väljempää.

Tarjoilut on suppeahkot , mutta riittävät. Ei tarvitse hengailla karaokeräkälässä tai humppahelvetissä,

plussaa lehdistä