Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen painavampi kuin mies

Vierailija
06.11.2019 |

Katsooko ihmiset asian takia esim tällästä pariskuntaa? Mies siis noin 20kg kevyempi kuin itse. Suurinpiirtein samanpituisia. Mitä ajattelette tälläisesta pariskunnasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sä naiselta pataan tulee suhteesta mieleen.

Vierailija
2/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis ajatella mitään? Olen liki 10cm miestäni lyhyempi ja 10kg painavampi. Oltiin silloin aika saman painoisia, kun tavattiin. Mies oli +90kg joskus, mutta laihdutti terkkarin suosituksen mukaan. Työssä ollessani sain pari kiloa pois, mutta nyt on kaikki tullut takaisin korkojen kera. Mutta muuten sovitaan yhteen. Aikuiset lapsemme ovat hoikkia molemmat (vielä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset katsoo ja tuomitsee kaikenlaista omien pikkumaisten arvojensa mukaan. Ei siitä pidä välittää eikä heille pidä antaa valtaa tällaisia kyselemällä.

Vierailija
4/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole kukaan mitään sanonut. Minä olen nainen 180cm ja 118kg. Mies on 173cm ja 72kg. Lapsestamme on sanottu, että on tullut isäänsä kun on hoikka mutta ikäisekseen lapsi on pitkä joten pituus tulee minulta.

Vierailija
5/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä vaan ettei mies liho vaan pysynyt aina miltei alipainoisena ja itsellä sairaus jonka takia laihtuminen vaikeaa. Ap

Vierailija
6/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehen pitää olla aika alistuva jos on vajonnut niin pohjalle, että hyväksyy ylipainoisen naisen kumppanikseen.

Vierailija
7/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes aina se on se nainen joka lihava ja mies hoikka.

Vierailija
8/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä vaan ettei mies liho vaan pysynyt aina miltei alipainoisena ja itsellä sairaus jonka takia laihtuminen vaikeaa. Ap

Niin aina. Sairaus jonka vuoksi on pakko mättää muonaa naamaan. Juu juu.

Vierailija
9/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset on painavempia kuin miehet. Ei oo mitenkään harvinaista jos naisen paino yli 80kg mutta se on vaan kehopositiivista 👍

Vierailija
10/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisista on niin tärkeää mitä muut ihmiset ajattelevat?

Eivätkä muut ajattele mitään. Ei ketään oikeasti kiinnosta onko nainen pidempi tai painavampi kuin mies.

Vierailija
11/11 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ottaa itselleni painavampaa naista, koska se ei ole kivaa. Minusta tuntui, että en ole edes mies sellaisen naisen rinnalla. Olen itse 176cm/80kg/lihaksikas. Voisin ottaa 180cm pitkän naisen, mutta painoa ei saisi olla 75kg enempää. T. 44-v valkoinen heteromies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän