Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö nainen teeskentelemään ettei saanut

Vierailija
05.11.2019 |

Vaikka oikeasti sai, siis orgasmin

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn olemaan melkein vaiti, mutta ei sille mitään voi, kun hengitys kiihtyy ja katkeilee, kun vatsan lihakset kramppaavat. Joskus kun on videoitu, olen yrittänyt hillitä itseäni orgasmin saadessani, mutta videolta silti näkyy kuinka pää ja selkäranka nytkyvät orgasmin tahdissa vaikka ääntelyä ei kuuluisikaan. Vaikka videoista pistäisi äänen kokonaan pois, sieltä näkee, milloin saan orgasmin kun ratsastan. Eli minä en pysty.

Vierailija
2/4 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hillitä orgasmin saamista ja vaimentaa sitä jos tahtoo. En kyllä keksi miksi kukaan tahtoisi. Mutta orgasmin aikana voi tavallaan pistää sitä vastaan ja saada sen vähän heikompana kuin olisi mahdollista. Ei sitä kyllä varmaan voi täysin piilottaa ellei orgasmi olla todella, todella mitätön. Ei ole kokemusta. Paljon helpompaa on teeskennellä saavansa vaikka oikeasti ei saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty mitenkään estämään sitä nytkähtelyä. Päin vastoin se voisi jopa sattua.

Vierailija
4/4 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveän kokenut mutta minulla on kyllä ollut yksi naisystävä, jonka orgasmia en millään kertaakaan huomannut. Juttelimme kyllä asiasta, hän kertoi kyllä saavansa orkun minun kanssani, ja ihmetteli miten en muka huomaa. Kaikista muista jotka ovat saaneet, luultavasti siis, olen kyllä jotain ollut huomaavinani.

Erään kanssa kokeiltiin ja hän kyllä pystyi pitämään tahdonvoimalla orgasmin poissa vaikka normaalisti saikin. Älkää kysykö mitä järkeä kokeilussa oli.😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän