Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup? Järjestyykö minun asiat?

sjsjsj
04.11.2019 |

Hei. Olen tämmöinen 34-vuotias mies ja koko aikuisikä on ollut melkoista vuoristorataa. Lähinnä alaspäin mennään koko ajan. Mutta jostain syystä olen silti onnellinen.

Mutta kysymys kuuluu, Tulenko kokemaan vielä jossain vaiheessa myös sen ylämäen/ylämäkiä?

Perustelkaa vastauksenne!

Gallup? Järjestyykö minun asiat?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ylämäkiä. Aloita suunnan muutos tänään. Jos sulla on riippuvuuksia niin korvaa ne jollain positiivisella. Ala menemään nukkumaan ajoissa, herää ajoissa, peseydy, käy lenkillä, hanki koulutus tai perusta yritys, tee töitä, palkitse itsesi. Mutta ihan ensin nuo ensimmäiset.

Vierailija
2/4 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyydellä ja kunnollisuudella pärjää tässä maailmassa. Trust me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee muutos, kun itse aktiivisesti teet jotain sen eteen. Kuten tossa ylempänä sanottiin aloita muutos hoitamalla itseäsi. Terveellinen ruoka, ulkoilu ja muu liikunta on hyviä tapoja saada haluamasi muutos alkuun. Sen jälkeen on helpompi ottaa sitten isompia askeleita. Suosittelen myös meditointia ja self help kirjoja, näistä on ollut itselle suurin apu elämänmuutoksessa.

Vierailija
4/4 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun musta tuli onnellinen olen saanut nähdä että päivä paistaa risukasaankin aina ennemmin tai myöhemmin. Näin ei tosiaankaan ollut sitä ennen enkä osaa selittää miksi. Onnettomana vaan jostain syystä onni oli aina mua vastaan ja asiat ei koskaan muuttuneet itsestään paremmiksi. Kun kerran olet onnellinen sulla on asiat hyvin, voit luottaa siihen että jos jotain pahaa käykin niin lopulta käy myös jotain hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan