Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka jättää laittamatta kuvaansa deittisivustolle siitä syystä, että pelkäätte jonkun tuttunne näkevän?

Vierailija
04.11.2019 |

Itse juuri tästä syystä jätän laittamatta. Mulla ei muutenkaan ole kuvia netissä. Harmi vaan että tällä tyylillä voi mennä sivu suun miehiä jotka voisivat kiinnostua ulkonäöstäni ja sitä kautta haluta tutustua. Ja ties vaikka joku tuttu esim. työpaikalta olisi katsellut minua ja kynnys tulla juttelemaan treffisivuston kautta voisi olla matalampi.

Kertokaapa omia näkemyksiänne asiasta :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvan näkevät asioivat kaiketi itsekin deittisivustolla, eli eipä siinä mitään noloa pitäisi olla.

Vierailija
2/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Oisinpa vähän rohkeempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikurideittaajat eivät jostain syystä olleet iloisia, kun heidän kuvansa vuosivat julki eräälle tunnetulle keskustelualustalle. Täältä Tampereeltakin löytyi €£ -deitaajia neljän sivun edestä.

Vierailija
4/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvan näkevät asioivat kaiketi itsekin deittisivustolla, eli eipä siinä mitään noloa pitäisi olla.

Kuinka moni niistä on vain viettämässä aikaa ja kuvattomalla profiililla etsimässä mahdollisia tuttuja ja kuinka moni on ihan oikeasti etsimässä seuraa?

Vierailija
5/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija voisi tunnistaa.

Vierailija
6/6 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaa se kun deittisivulla on sun kuva ikuisesti ja se jää nettiii 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi