Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tähän yksinäisyyteen auttaisi?

Vierailija
02.11.2019 |

Taas päivä muiden joukossa, yksin. Yksin joka ikinen päivä! Käyn suihkussa, meikkaan, käytetään koira lenkillä avopuolison kanssa. Käydään kaupassa. Tv pyörii, samat ohjelmat päivästä toiseen. Päässä pyörii aina ne samat ajatukset, "tämä on turhaa", "parempi varmaan jos mua ei olisikaan", "olen turha ihminen" jne. Mitä tässä oikeasti voi tehdä? Miksei musta pidetä, miksen löydä kavereita? Minne voin mennä?

Onneksi on kriisipuhelin, sinne soitan välillä. Ja äidille.

Mikä meni pieleen? Voi kun voisin palata lapsuuteen ja tehdä asioita toisin! Ei tämmönen elämä ole elämisen arvoista :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av auttaa. Tai sitten ei.

Sama on mullakin, tosin ei ole miestä eikä äitiäkään.

Vierailija
2/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele minun kanssani. Mulla on aikaa nyt juuri sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ❤️oon 27 ja siis oon vaan niin hukassa kuin ihminen voi olla!! Miten voisin lähteä rakentamaan ihmissuhteita? Minne mennä? Käyn töissä ja koulussa, koulua ei ole säännöllisesti mut siellä on kivan oloisia ihmisiä.. Ja No, mitä kaikkea voi tehdä yksin? Täytyy varmaan ensin opetella se.

Koiran kans oon lähteny kävelylle kaupungille.. Sit elokuvissa voi käydä, shoppailemassa?

Vierailija
4/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla puoliso, kaikilla ei ole edes sitä.

Vierailija
5/11 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo, mutta ei se korvaa ystävän puutetta. 😔

Vierailija
6/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ❤️oon 27 ja siis oon vaan niin hukassa kuin ihminen voi olla!! Miten voisin lähteä rakentamaan ihmissuhteita? Minne mennä? Käyn töissä ja koulussa, koulua ei ole säännöllisesti mut siellä on kivan oloisia ihmisiä.. Ja No, mitä kaikkea voi tehdä yksin? Täytyy varmaan ensin opetella se.

Koiran kans oon lähteny kävelylle kaupungille.. Sit elokuvissa voi käydä, shoppailemassa?[/quote

Joko olet hereillä yksinäinen?

Vierailija
7/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet koiran kanssa koirapuistoon ja harrastamaan agilityä tms. Koirista riittää tuntemattomien kanssakin jutunjuurta ja voisit löytää lenkkikavereita.

Vierailija
8/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua!

-ap

Vierailija
9/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan harrastamaan jotain niin saat tuttavia ja jonkin sovitun menon viikossa. Opettele uusi taito. Jos opiskelet se voisi olla jotain fyysistä vastapainoksi: liikuntaa, käsitöitä

Vierailija
10/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo, mutta ei se korvaa ystävän puutetta.

Jaahas, taitaa olla kyseessä tyypillinen heterosuhde jossa oma puoliso on "vain" puoliso, jonka kanssa ei edes viihdytä. Normaalisuhteissa se oma puoliso kun on vähän niin kuin paras ystävä. Miksi miehet ja naiset edes seurustelee yhdessä, jos kerran eivät viihdy toistensa seurassa tai voi pitää toisiaan ystävinä?

Mikään ihme, että heteronaiset kokevat yksinäisyyttä parisuhteessa.

Vierailija
11/11 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo, mutta ei se korvaa ystävän puutetta.

Jaahas, taitaa olla kyseessä tyypillinen heterosuhde jossa oma puoliso on "vain" puoliso, jonka kanssa ei edes viihdytä. Normaalisuhteissa se oma puoliso kun on vähän niin kuin paras ystävä. Miksi miehet ja naiset edes seurustelee yhdessä, jos kerran eivät viihdy toistensa seurassa tai voi pitää toisiaan ystävinä?

Mikään ihme, että heteronaiset kokevat yksinäisyyttä parisuhteessa.

Viihdyn, viihdyn ja pidän totta kai ystävänä. Ei se kuitenkaan ole sama kuin jos tyttökaverin kanssa höpöttelisi ja hengailisi.

-ap