Käyttäisitkö vanhaa finrexiniä
Kommentit (18)
Tuskin. Ei vitamiinit ja lääkkeetkään vanhene heti viimeisenä käyttöpäivänä.
Veisin tuliaisiksi finrexin-riippuvaiselle kaverille, jolla on nyt ollut kovat vieroitusoireet, kun tuotetta ei saa.
Ei siitä tehot mihinkään tuossa ajassa mene, jos niitä on ollut alun alkaenkaan.
Ei ole "tehot" menneet miksikään.
En silti käyttäisi, vanhaa sen enempää kuin tuorettakaan.
Käytän mieluummin järkeviä lääkkeitä, asetyylisalisyylihapolle on omat käyttötarpeensa, mutta kuumeflunssan hoitoon sen käyttäminen nyt on vaan typerää.
Ainoastaan suonensisäisesti tai suppona.
Vanhan lääkkeet kannattaa liuottaa pieneen tilkkaan alkoholia ja tuikata kyynärtaipeeseen.
Näin tehden hieman haihtuneet lääkeaineet pääsevät helpommin elimistöön ja vaikuttavat paremmin.
Ei oo nyt valitettavasti muuta lääkettä kuin sitä ja aspiriinia. Sekä kaapeissa mustaherukkamehua ja hunajaa. Huomenna työpäivä. T.ap
Käytin viikonloppuna yhden finrexpussin niin auttoi flunssaan.
Se mustaherukkamehu kuumana on varmaan parempi. Juuri oli lehdessä, kun joku lääkäri sanoi, että ihmiset ihan turhaan lipittää Finrexiä. Mikä tahansa muu kuuma juoma ja lepo ajaa saman asian.
Käytän kaikki vanhatkin lääkkeeni loppuun. Olen äitini kuolinpesän lääkkeetkin käyttänyt. Toimivat ihan ok.
Älä käytä. Ei ole tehoa enää.
Lisäksi jotkut lääkkeiden aineosat voivat muuttua myrkyllisiksi vanhetessaan.
Asperiini tai disperiini ja mustaherukkamehu ovat aivan samaa teholtaan kuin Finrex.
Luepas mitä se Finrex sisältää, niin voit korvata sen samalla lääkkeellä ja kuumalla mehulla.
Eikä ole vaarallista ja auttaa lihassärkyyn jms. mitä flunssassa on.
Vierailija kirjoitti:
Se mustaherukkamehu kuumana on varmaan parempi. Juuri oli lehdessä, kun joku lääkäri sanoi, että ihmiset ihan turhaan lipittää Finrexiä. Mikä tahansa muu kuuma juoma ja lepo ajaa saman asian.
Miten niin turhaan, jos Finrexini ajaa saman asian kuin kuuma juoma ja lepo ?
Sinccis
Ei ne nyt sentään niin paljon maksa, jos 10 pussia "mehua" saa parilla eurolla.
Se nyt harvoin on vakavaa jos lääke on vanhentunutta, koska yleensä ne toimivat joka tapauksessa. Kipuun voit ottaa aspiriinia mutta kuumeen alentaminen on yleensä tarpeetonta. Kannattaa ostaa jatkossa mielummin ibuprofeenia, ajaa saman asian mutta on turvallisempi. Jos on sellainen flunssa että lääkeitä tarvitsee niin harkitsisin kotiin jäämistä.
Muuten varmaan jäisinkin kotiin mutta minulla oli pari viikkoa sitten kolme poissaoloa saman vaivan vuoksi ja tämä on koulun työharkka joka kestää seuraavaan viikkoon, niin en haluaisi enää olla pois.
Jos haluat saman vaikutuksen, ota kahvikuppi, c vitamiini, asetyylisalisyylihappotabletti.
Ja mustaherukkamehua.
Eikö se kokeilemalla selviä onko tehot menneet. Itse en katsele lääkkeiden päivämääriä ja jotkut ovat pyörineet kaapissa vuosikausia, hyvin tehoavat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat saman vaikutuksen, ota kahvikuppi, c vitamiini, asetyylisalisyylihappotabletti.
Ja mustaherukkamehua.
Olen kokeillut, eikä toiminut. Vain aito Finrexin toimii! Saakeli, kun seitä ei saa mistään. Saispa edes sen vanhentuneen...
Vierailija kirjoitti:
Ja mustaherukkamehua.
Olen kokeillut, eikä toiminut. Vain aito Finrexin toimii! Saakeli, kun sitä ei saa mistään. Saispa edes sen vanhentuneen...
^