Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaipaan ihmistä joka kohteli mua paskamaisesti?

Vierailija
27.10.2019 |

Eikö mun pitäisi olla helpottunut kun ei tarvitse enää olla roskakorina? Miksi mä kaipaan ihmistä joka kohteli mua huonosti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tylsää.

Vierailija
2/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe. Olen itsekin kaivannut ikäviä miehiä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tylsää.

Tää on kyllä totta! Ainakin mulle.

Nro 2

Vierailija
4/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette juuri sellaisia ihmisiä, joita tekisi mieli läpsäistä takaraivoon.

Vierailija
5/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat jänniystä. Ehkä olet niitä ihmisiä jotka nauttivat myös kauhuelokuvien katselusta? Voisi kysyä miksi kukaan haluaa katsoa elokuvaa joka pelottaa ja ahdistaa. Aika monikin. Me ihmiset olemme erilaisia. Mieltymyksemme eivät aina ole meille itsellemme hyväksi. Voihan niille jotain tehdä, mutta siihen vaaditaan ihmiseltä itseltään tahdonvoimaa. Siksi kai jotkut käyvätkin psykoterapiassa. Itse en käy, koska olen valmiiksi täydellinen (tähän sarkastinen hymiö).

Vierailija
6/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunne menee aina järjen edellä. Minäkin fantasioin yhä ovuloinnin aikaan rakastelevani miehen kanssa, joka kohteli minua huonommin kuin kukaan ikinä, samoin näen hänestä intiimejä unia. Todellisuudessa ennemmin hyppäisin metron alle kuib koskisin häneen edes metrisellä seipäällä.

Vierailija
7/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on ehkä ollut hyviäkin puolia

Vierailija
8/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sull on varmaan hellyydenkaipuu, milloin oli pitkään eron jälkeen, jotenkin ironista että olen nykyään tämän entisen kanssa ystäviä, ystävä johon olen ihastunut (yksipuolista) ja jota en tuu koskaan saamaan eikä enää ikinä tulla seurustelemaan

Vierailija
9/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidat tai paskamaisuus alkaa jonkun ajan kuluessa himmentyä. Aika kultaa muistot jne. Mua loukkas taannoin yks henkilö melko pahasti, mutta eipä se enää niin vakavalta tunnukaan. Melko samantekevältä, mutta selvittäisin asian kyllä mielellään. En ittekään niin nätisti käyttäytynyt.

Vierailija
10/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ne aina rakastuvat renttuihin.

Vierailija
11/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet nainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi