Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka romanttinen mies saa olla?

Vierailija
27.10.2019 |

Romanttinen mies. Miltä kuulostaa? Syksyisin ja talvisin tykkään poltella kynttilöitä, lepäilen sohvalla koira sylissä ja luen kirjaa. Olohuoneen pöydällä ja keittiössäni on aina tuoreita kukkia, ostan kukkakimpun joka viikko kotiini ja äidilleni. Unohtui, että kuuntelen romanttisia balladeja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta.

Vierailija
2/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenko sulle pitäis passata juustot ja viinit vai viitsitkö itse ollenkaan siitä sohvannurkasta poistua? Mä uskon kyllä enemmän käytännön romantiikkaan enkä tuollaiseen hörhöilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen klassita musiikkia ja tykkään kehua naista. Myös koskettelen esim kiedon naisen hiuksen sormeni ympärille. Treffeille jos mennään niin tulen oven taakse ruusu suussa ja räpsyttelen silmiä.

Jos ollaan tapailtu ja olen päässyt jo edes vähän maistamaan jotenkin niin tuon parfyymin lahjaksi.

Tykkään ranskalaisista suudelmista.

Vierailija
4/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisenko sulle pitäis passata juustot ja viinit vai viitsitkö itse ollenkaan siitä sohvannurkasta poistua? Mä uskon kyllä enemmän käytännön romantiikkaan enkä tuollaiseen hörhöilyyn.

Jos minulla olisi naisystävä, niin jakaisin juustot ja viinit hänen kanssaan. En pidä komentelijoista ja parisuhteen pitää olla tasapuolinen jotta mennään yksi yhteen ja molempien on tehtävä toiselle hyvä olla. Mitä tarkoitat käytännön romantiikalla?

Vierailija
5/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko venäläinen tai virolainen? He on romanttisia. Suomalainen heteromies ei tollasta harrasta. Harmi.

Vierailija
6/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele romantiikka/romanttisuus, kiitos.

Vierailija
7/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on sitä parempi mitä romanttisempi mies on, mutta juttua mutkistaa se, että romanttisuus on eri ihmisille eri asioita.

Vierailija
8/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa! Käpertyisin sun kainaloon sinne sohvalle...

Vierailija
9/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisuuden voi käsittää monella tapaa.

Vierailija
10/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut en tykkäis. Etenkään kukista ja balladeista.

Ja eikös romanttikka liity rakkauteen ja tykkäämiseen? Jos muistat treffeillä naisen lempiviinin tai valmistat hänelle kivan illallisen yms. niin se on mielestäni romantiikkaa, sohvalla makoilu koiran kanssa ei.

Vierailija
11/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko venäläinen tai virolainen? He on romanttisia. Suomalainen heteromies ei tollasta harrasta. Harmi.

Miksi suomalaiset miehet eivät ole romanttisia? Olen aasialainen mies.

Vierailija
12/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mä nauraisin jos joku olis ruusu suussa mun oven takana. Romanttinen saa olla mutta toi kuulostaa epäilyttävältä.

Vierailija
13/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea ruusu suussa.

Vierailija
14/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mut mä en ottais koiraa sohvalle. Jos haluan koiran syliini, menen itse lattialle.

Vierailija
15/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset miehet eivät ole romanttisia? Olen aasialainen mies.

Kyse ei ole siitä että suomalaiset miehet ei olisi romanttisia vaan suomalaiset naiset eivät ole romanttisia ja tykkää romantiikasta. Kylmä fakta. Jos he tykkäisivät romantiikasta niin mieskin voisi olla romanttinen.

Mieshän usein rakentaa romantiikan. Suomalaisen naisen kanssa on tosi vaikea tehdä muuta kuin vetää pää sekaisin ja sitten hässiä.

Vierailija
16/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tunnelma on romantiikassa tärkeää. Kunnioitan naisia ja äitini on esikuvani, teen rakkaalleni hyvän olon, muistan juhlapäivinä ja arkisin. Ostelen kukkia, kokkaan ja teen meille aamiaisen valmiiksi. Autan takin päälle, avaan ovet ja pidän sateenvarjosta ja suojelen naista. Haluan tehdä kaikkea kivaa ja romanttisia juttuja, esimerkiksi kävellä käsikädessä tähtitaivaan alla ja suudella vesisateessa.

Vierailija
17/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄk . tollasesta on miehekkyys kaukana. Mies saa olla maksimissaan tasan yhtä romanttinen kun minä, eli aavistuksen, ( voi esimerkiksi piirtää synttärikorttiin sydämen tms.) Parasta semmonen arjen piiloromantiikka, eli osoittaa toiselle kuinka välittää, ostaa herkkuja tms. ilman että toinen pyytää, ajattelee toista. 

Vierailija
18/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla niin romanttinen kun tahdot. Itse en välitä kynttilöistä enkä kukista enkä esim.pitkistä esileikeistä. Joku tykkää.

Vierailija
19/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea tunnelma on romantiikassa tärkeää. Kunnioitan naisia ja äitini on esikuvani, teen rakkaalleni hyvän olon, muistan juhlapäivinä ja arkisin. Ostelen kukkia, kokkaan ja teen meille aamiaisen valmiiksi. Autan takin päälle, avaan ovet ja pidän sateenvarjosta ja suojelen naista. Haluan tehdä kaikkea kivaa ja romanttisia juttuja, esimerkiksi kävellä käsikädessä tähtitaivaan alla ja suudella vesisateessa.

Osa ihan fine, osa silkkaa leffaklisettä.

Kun kumpikin osapuoli on huomaavainen toista kohtaan ja osoittaa hellyyttä, romantiikka syntyy spontaaneista teoista. Eikä mua tarvitse miltään Suomessa suojella tai erityisesti kunnioittaa, pystyn pitämään huolta itsestäni, lapsistani ja vanhuksista ja olen ihan samanarvoinen kuin muutkin.

Aamiaisen teko on kiva ele ja merkkipäivien muistaminen tietysti. Kukkien tuominen on aina kivaa. Romanttisinta on silti pelkkä kahden olo ihan lähekkäin, kosketus ja sen osoittaminen, ettei missään olisi parempi paikka juuri nyt.

Sulla ei varmaan ole perhettä kun tuommosia vesisateessa suuteluja ja sateenvarjoja mietit XD . Puhutaan sit lisää kun rehaat pari mukulaa kuravaatteissa hoitopaikasta kaupan kautta kotiin klo 16 ja alat tekemään ruokaa neljälle hengelle ja illan muut kotityöt vielä odottavat. Unohtuu sulla se vaimo vielä seisomaan sinne kaupan pihaan kunnet muistanu sille avata auton ovea.

Vierailija
20/20 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihan fine, osa silkkaa leffaklisettä.

Kun kumpikin osapuoli on huomaavainen toista kohtaan ja osoittaa hellyyttä, romantiikka syntyy spontaaneista teoista. Eikä mua tarvitse miltään Suomessa suojella tai erityisesti kunnioittaa, pystyn pitämään huolta itsestäni, lapsistani ja vanhuksista ja olen ihan samanarvoinen kuin muutkin.

Aamiaisen teko on kiva ele ja merkkipäivien muistaminen tietysti. Kukkien tuominen on aina kivaa. Romanttisinta on silti pelkkä kahden olo ihan lähekkäin, kosketus ja sen osoittaminen, ettei missään olisi parempi paikka juuri nyt.

Sulla ei varmaan ole perhettä kun tuommosia vesisateessa suuteluja ja sateenvarjoja mietit XD . Puhutaan sit lisää kun rehaat pari mukulaa kuravaatteissa hoitopaikasta kaupan kautta kotiin klo 16 ja alat tekemään ruokaa neljälle hengelle ja illan muut kotityöt vielä odottavat. Unohtuu sulla se vaimo vielä seisomaan sinne kaupan pihaan kunnet muistanu sille avata auton ovea.

Ei ole vaimoa eikä lasta, mutta haluan naimisiin ja lapsen syntyvän avioliittoon. En koskaan kohtelisi vaimoa kurjasti tai jättäisi ulos kylmään vesisateeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi