Mihin hyväntekeväisyyteen lahjoittaa joulun alla?
Onko niitä kunnollisia, mieluusti Suomeen rahat ja lahjat jakavia, tahoja?
Kommentit (8)
Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa joulun alla, ja voisin valita jonkin kotimaisen kohteen, lahjoittaisin ehkä johonkin kodittomien joulujuhlaan tai ylipäätään kodittomien tilojen ylläpitoon ja parantamiseen.
Voisin lahjoittaa myös köyhien lapsiperheiden joulurahastoon, koska muistan omasta lapsuudestani, miten ihanaa joulun viettäminen perheen kanssa oli, vaikka se olisi ollut materiaalisesti pienimuotoista.
Harmi ettei minulla ole varaa lahjoittaa kuin korkeintaan pieni summa.
Toivottavasti joku osaa antaa konkreettisemman vastauksen ap:n kysymykseen. Ehkä jotkin asuinalueen seurakunnista järjestää keräyksiä joulun alla? Tai siis varmasti järjestää. Googlaamalla saanee selvää siitä?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa joulun alla, ja voisin valita jonkin kotimaisen kohteen, lahjoittaisin ehkä johonkin kodittomien joulujuhlaan tai ylipäätään kodittomien tilojen ylläpitoon ja parantamiseen.
Voisin lahjoittaa myös köyhien lapsiperheiden joulurahastoon, koska muistan omasta lapsuudestani, miten ihanaa joulun viettäminen perheen kanssa oli, vaikka se olisi ollut materiaalisesti pienimuotoista.
Harmi ettei minulla ole varaa lahjoittaa kuin korkeintaan pieni summa.
Toivottavasti joku osaa antaa konkreettisemman vastauksen ap:n kysymykseen. Ehkä jotkin asuinalueen seurakunnista järjestää keräyksiä joulun alla? Tai siis varmasti järjestää. Googlaamalla saanee selvää siitä?
Tämä olikin hyvä vinkki, kiitos! Olen katsellut mm. joulupuun keräyksiä. Haluaisin antaa rahat todella tarpeeseen ja tietenkin mahdollisimman lyhentämättömä
Ap
Pelastakaa lapset ja tässä suomalaisten lasten tukeminen vaihtoehdoksi?
Lahjoita meille tänne SPR:lle, sillä niin voit rakentaa parempaa maailmaa
heh
hehheheee
hoh
BUAH
BUAHAHAAHAHAA
Pienen kaupunkien Joulupuu-keräyksissä ei ole paljon lahjoja, eli jos vain millään pystyt, niin Lahjoita sinne.
Minulla on yhdistys joka pyrkii antamaan lapsille raittiin joulun. Otamme vastaan viinalahjoituksia etteivät vain mene kenenkään perheellisen kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoita meille tänne SPR:lle, sillä niin voit rakentaa parempaa maailmaa
heh
hehheheee
hoh
BUAH
BUAHAHAAHAHAA
Juu, menee johtajan 150 000 euron vuosipalkkaan. Hyvä kohde.
Missä saisi lahjoittaa köyhille opiskelijoille/nuorille jotakin?