Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin hyväntekeväisyyteen lahjoittaa joulun alla?

Vierailija
27.10.2019 |

Onko niitä kunnollisia, mieluusti Suomeen rahat ja lahjat jakavia, tahoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä saisi lahjoittaa köyhille opiskelijoille/nuorille jotakin?

2/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa joulun alla, ja voisin valita jonkin kotimaisen kohteen, lahjoittaisin ehkä johonkin kodittomien joulujuhlaan tai ylipäätään kodittomien tilojen ylläpitoon ja parantamiseen.

Voisin lahjoittaa myös köyhien lapsiperheiden joulurahastoon, koska muistan omasta lapsuudestani, miten ihanaa joulun viettäminen perheen kanssa oli, vaikka se olisi ollut materiaalisesti pienimuotoista.

Harmi ettei minulla ole varaa lahjoittaa kuin korkeintaan pieni summa.

Toivottavasti joku osaa antaa konkreettisemman vastauksen ap:n kysymykseen. Ehkä jotkin asuinalueen seurakunnista järjestää keräyksiä joulun alla? Tai siis varmasti järjestää. Googlaamalla saanee selvää siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa joulun alla, ja voisin valita jonkin kotimaisen kohteen, lahjoittaisin ehkä johonkin kodittomien joulujuhlaan tai ylipäätään kodittomien tilojen ylläpitoon ja parantamiseen.

Voisin lahjoittaa myös köyhien lapsiperheiden joulurahastoon, koska muistan omasta lapsuudestani, miten ihanaa joulun viettäminen perheen kanssa oli, vaikka se olisi ollut materiaalisesti pienimuotoista.

Harmi ettei minulla ole varaa lahjoittaa kuin korkeintaan pieni summa.

Toivottavasti joku osaa antaa konkreettisemman vastauksen ap:n kysymykseen. Ehkä jotkin asuinalueen seurakunnista järjestää keräyksiä joulun alla? Tai siis varmasti järjestää. Googlaamalla saanee selvää siitä?

Tämä olikin hyvä vinkki, kiitos! Olen katsellut mm. joulupuun keräyksiä. Haluaisin antaa rahat todella tarpeeseen ja tietenkin mahdollisimman lyhentämättömä

Ap

Vierailija
4/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa lapset ja tässä suomalaisten lasten tukeminen vaihtoehdoksi?

Vierailija
5/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita meille tänne SPR:lle, sillä niin voit rakentaa parempaa maailmaa

heh

hehheheee

hoh

BUAH

BUAHAHAAHAHAA

Vierailija
6/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kaupunkien Joulupuu-keräyksissä ei ole paljon lahjoja, eli jos vain millään pystyt, niin Lahjoita sinne.

Vierailija
7/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdistys joka pyrkii antamaan lapsille raittiin joulun. Otamme vastaan viinalahjoituksia etteivät vain mene kenenkään perheellisen kurkusta alas.

Vierailija
8/8 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita meille tänne SPR:lle, sillä niin voit rakentaa parempaa maailmaa

heh

hehheheee

hoh

BUAH

BUAHAHAAHAHAA

Juu, menee johtajan 150 000 euron vuosipalkkaan. Hyvä kohde.