Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsan haju asunnossa ja vaatteissa, tekisitkö lastensuojeluilmoituksen?

Vierailija
27.10.2019 |

Aina erään tuttavan luona haisee virtsa ja lasten vaatteet haisevat myös. Ulospäin vaikuttaa kuitenkin ihan siistiltä. Joskus vaan itseäkin kahvipöydässä alkaa etomaan se Kusen ja p*skan haju.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutuisin eroon tuollaisista "tuttavuuksista" ja sanoisin syyksi että en voi mitenkään ymmärtää tai sietää tuollaista kusen ja paskan hajua.

Vierailija
2/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lasu sille voi tehdä? Selvittävät varmaan kuinka usein siivoavat ja pyykkäävät, ja ehkä laittavat kotipalvelun neuvomaan. Mutta ei sillä pinttynyt haju lähde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä lienee kissa jota ei ole leikattu.

Vierailija
4/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kotieläimiä, eikä kuulemma ollutkaan. Mutta iso lapsi kyllä, joka kastelee yöllä (ja päivällä) Ap

Vierailija
5/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yökastelija, se on mahdotonta lotinaa. Vaippoja ei sitten millään suostuta käyttämään.

Vierailija
6/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihdevuosissa ja itseäkin häiritsee hikoillessa jopa huumaava ammoniakin haju. Liittyy hormonimuutoksiin.

Vierailija
7/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa käyttävät huuhteliaineena pyykkietikkaa. Minäkin erehdyin ostamaan pullollisen ja kerran käytin, mutta toista kertaa ei tule. Varsinainen etikan haju haihtuu, mutta jäljelle jää lähinnä hienhajua muistuttava haiskahdus trikoovaatteisiin. Kun esim. t-paita tai yöpaita on vähän aikaa päällä ja "lämpiää", niin nenään tutntuu pistävä haju.

Vierailija
8/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihdevuosissa ja itseäkin häiritsee hikoillessa jopa huumaava ammoniakin haju. Liittyy hormonimuutoksiin.

Ihmettelinkin  sosiaalitoimistossa asioidessani aina saman 50+ tädin luona, että mistä toi kuivunut kusen haju tulee.

Vierailija
9/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa käyttävät huuhteliaineena pyykkietikkaa. Minäkin erehdyin ostamaan pullollisen ja kerran käytin, mutta toista kertaa ei tule. Varsinainen etikan haju haihtuu, mutta jäljelle jää lähinnä hienhajua muistuttava haiskahdus trikoovaatteisiin. Kun esim. t-paita tai yöpaita on vähän aikaa päällä ja "lämpiää", niin nenään tutntuu pistävä haju.

Onpa kumma juttu, minä sain etikalla pyyhkeistä ja lenkkivaatteista tunkkaisen hajun pois, kun lisään viimeiseen huuhteluveteen tavallista etikkaa. Jos etikka unohtuu, niin lenkkipaita haiskahtaa heti kun kastuu.

Vierailija
10/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso kasteleva ja tuhriva lapsi, ja kyllä, se todella haisi koko kodissamme ennenkuin etsin itse ohjeistukset pyykin oikeanlaiseen pesuun ja pesukoneen huoltoon ja puhdistukseen. Tämä nykysuositus 30 astetta pikapesuilla ei todellakaan tapa virtsan bakteereita vaan lemu leviää koneen kautta jokaiseen pestyyn tekstiiliin. Perheelle on kehdattava sanoa suoraan. Jos et siihen itse pysty niin etsi taho joka pystyy, olkoon se sitten vaikka lastensuojelu. Ilmoitusta tehdessäsi kerrot ongelman, niin perheelle ei siitä mitään pahaa koidu, koska ongelma ei minkäänlaisesta laiminlyönnistä johdu. Kastelevien lasten vanhemmat kiroilevat monilla foorumeilla täysin samaa ongelmaa ja vertaistuen kautta etsivät siihen keinoja. Pesu yli 65 asteessa tappaa nuo bakteerit, pissapyykkiin tarvitaan extrahuuhtelut sekä ennen että jälkeen pesun ja kone on käytettävä tyhjänä 90 asteen ohjelmalla jopa viikon välein.

Vierailija
11/11 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on iso kasteleva ja tuhriva lapsi, ja kyllä, se todella haisi koko kodissamme ennenkuin etsin itse ohjeistukset pyykin oikeanlaiseen pesuun ja pesukoneen huoltoon ja puhdistukseen. Tämä nykysuositus 30 astetta pikapesuilla ei todellakaan tapa virtsan bakteereita vaan lemu leviää koneen kautta jokaiseen pestyyn tekstiiliin. Perheelle on kehdattava sanoa suoraan. Jos et siihen itse pysty niin etsi taho joka pystyy, olkoon se sitten vaikka lastensuojelu. Ilmoitusta tehdessäsi kerrot ongelman, niin perheelle ei siitä mitään pahaa koidu, koska ongelma ei minkäänlaisesta laiminlyönnistä johdu. Kastelevien lasten vanhemmat kiroilevat monilla foorumeilla täysin samaa ongelmaa ja vertaistuen kautta etsivät siihen keinoja. Pesu yli 65 asteessa tappaa nuo bakteerit, pissapyykkiin tarvitaan extrahuuhtelut sekä ennen että jälkeen pesun ja kone on käytettävä tyhjänä 90 asteen ohjelmalla jopa viikon välein.

Ihmisen virtsa on steriiliä. Ainoastaan silloin, kun on tulehdus, siitä löytyy bakteereja, tämä on fakta.

Se on ammoniakki ja muu kuona mikä haisee! Kuumalla pestyn varmasti puhdistuu paremmin, mut bakteerien kanssa ei tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi