Kaikista introvertein suomalainen, oletko se sinä? Voit voittaa ja saada itsellesi jopa
Kommentit (5)
Voin olla aika lähellä. En edes lapsena halunnut kavereita tai muiden seuraa ja ärsytti kun aikuiset yritti patistaa ryhmiin. Minä viihdyin parhaiten itsekseni.
Ammattini valitsin sen perusteella, missä uskoin voivani olla rauhassa, ilman runsasta ihmisten kanssa puhumista. Minusta tuli siis koodari, vaikkei muuten tietokoneet kiinnostaneet ollenkaan. Nykyisin teen vielä työtäni etätyösopimuksella eli yksin kotoani.
Se koti onkin sitten syrjäisen tien perällä satakuntalaisessa pikkukaupungissa tai oikeastaan 10 km päässä kirkonkylältä, soiden ja metsien keskellä. Lähin naapuri, eläkeikäinen maanviljelijä, asuu 1 km päässä tietä pitkin.
Olen omasta valinnastani parisuhteeton ja lapseton. Kokeilin kyllä nuorena seurustelua pari kertaa mutta totesin sen vain ahdistavaksi pakkososiaalisuudeksi, ei ollut minun juttu.
Tunnen antipatiaa trukkikuskeja kohtaan. En pidä mällistä huulessa mutta siihen liukastuminen on myyrää
Itken tuntemattoman sotilaan haudalla ja minulla näkyy napa
Höh! Olisi nyt edes ollut kauramaitoa palkintona.