Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon kk-kustannus?

rollin'
24.10.2019 |

Paljonko teillä on tullut vaimo maksamaan per avioliittokuukausi? Mun piti pulittaa yli 500 euroa jokaista naimisissaolo kuukautta kohden. Naimisiin mentiin tyhjätaskuina, mutta erossa ex-vaimo käveli ulos rahatukko taskussaan. Mä jäin edelleen tyhjätaskuksi. Kämppä jäi, mutta myös saman verran velkaa. Kova hinta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa katsoa, että naisella on koulutus, ammatti ja työpaikka. Nyt te tunnutte keskittyvän vain naisen ulkonäköön ja siitä ei seuraa kuin ulinaa eron jälkeen.

Vierailija
2/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole työpaikkaa, koulutusta tai ulkonäköä, niin sinkkuna mennään. Ei ole ap:n kaltaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tienannut viimeiset 10 vuotta keskimäärin tonnin enemmän käteen kuussa kuin minä joten aika paljon olen plussan puolella.

Vierailija
4/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alussa molemmat tyhjätaskuja, lopussa vaimolla rahaa ja sinulla ei. Ostitko kiinteän omaisuuden vaimolta, muutenhan tuo ei täsmää.

Vierailija
5/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi hankin miehen enkä vaimoa. Miehen toimintamekaniikkaa on helpompi ymmärtää, ja määräaikaishuollotkaan ei tule kalliiksi.

Vierailija
6/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen tainnut tulla aika edulliseksi kun asumiskustannukset ja muut menot jaetaan aika tasan, yksin elämä olisi kalliimpaa. Lapset on aika kalliita, mutta mies halusi silti neljä.

Vierailija
7/7 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi 750 €/kk. 10 vuotta, 90 000 € meni. Vaimoa ei ole ollut.