Oudoimmat lasten synttärit ikinä
Olin sunnuntaina erään tutun lapsen synttäreillä. Lapsen äiti käski ensin lapset pöytään. Hopuutti lapsia että syökäähän nyt että kaikki muutkin pääsee kakkua maistamaan.
Lapset lähti pöydästä pikaisen syömisen jälkeen, sitten pyysi meidät vähiten tärkeät vieraat pöytään. En ollut ennättänyt edes kahvia juoda enkä kakkua maistaa, olin vasta syömässä alkupalaksi tarjottua riisipiirakkaa ja salaattia, kun tämä äiti tulee hoputtaa kaikkia että "älkää vielä syökö enempää että kaikki vieraat saa ensin kahvit juotua, sitten voi hakea lisää jos haluaa"
Vähän nolona äkkiä söin riisipiirakan ja join kahvin nopeasti ja lähdin pöydästä. Samoin teki muut.
Sitten tuli tärkeimmät vieraat ja äitikin pääsi pöytään. Minut laitettiin lasten vahdiksi. Se ei haittaa minua koska oli tuttuja ihania lapsia, mutta se haittaa että sitten nämä tärkeimmät vieraat ja äiti istui pöydässä yli tunnin ja jutteli ja nauroi ja söi. Muut oli törkeästi hopuutettu pöydästä pois.
Tämän jälkeen äiti siivosi pöydältä tarjottavat ja kahvit pois, eikä edes tarjonnut enää muille mitään.
Lapsen lahjoja ei edes katsottu, ei tehty lasten kanssa yhdessä mitään. Enemmän ne vaikutti aikuisten kahvittelulta kuin lapsen syntymäpäiviltä.
Minä olin lasten kanssa, muut ei niin tärkeät vieraat istui olohuoneessa keskenään jutellen, tärkeimmät pöydässä pitämässä hauskaa.
Kertokaa omia outoja kokemuksia! 😃
Kommentit (3)
Eikö muilla ole vastaavia kokemuksia?😀
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsena vanhempieni kanssa tädin (Hyacinth Bucket tyyppiä) tupareissa, oltiin pöytään käymässä kun pihaan tuli auto ja täti kiljaisi innoissaan "nyt ne ------ tuli!" ja ihan kirjaimellisesti työnsi meidät takaovesta pihalle pois näiden hienojen ja rikkaiden vieraiden tieltä. En ole sen tädin luona käynyt sen jälkeen.
Apua, tuo oli jo törkeää!
Ap
Olin lapsena vanhempieni kanssa tädin (Hyacinth Bucket tyyppiä) tupareissa, oltiin pöytään käymässä kun pihaan tuli auto ja täti kiljaisi innoissaan "nyt ne ------ tuli!" ja ihan kirjaimellisesti työnsi meidät takaovesta pihalle pois näiden hienojen ja rikkaiden vieraiden tieltä. En ole sen tädin luona käynyt sen jälkeen.