Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ehtinyt hakea jo uuden stockmann -kassin?

Vierailija
23.10.2019 |

Millä mielellä jakoivat kasseja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä tilanteessa sen kassin saa? Seuraavan kerran kun menen ostamaan kynsilakkapullon, niin saanko silloin myös ison kangaskassin? Ja tuleeko siitä sitten joku merkintä tietoihini, että olen jo saanut kassin? Vai saako jokaisesta ostoksesta kangaskassin? Kysymyksiä, kysymyksiä!

Vierailija
2/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut, mutta olen kuullut että kassijono näyttää vähän samalta kuin leipäjono. Kiertää sielä espan puolella Strindbergin kahvilalle asti. Nöyrinä seisovat jonossa odottamassa violettia kassiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tilanteessa sen kassin saa? Seuraavan kerran kun menen ostamaan kynsilakkapullon, niin saanko silloin myös ison kangaskassin? Ja tuleeko siitä sitten joku merkintä tietoihini, että olen jo saanut kassin? Vai saako jokaisesta ostoksesta kangaskassin? Kysymyksiä, kysymyksiä!

'

Hyviä kysymyksiä!

-ap

Vierailija
4/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältäköhän kassi eilisen päivän leipää tai kenties leivoksia?

Vierailija
5/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olisit valmis maksamaan siitä että saisit päiväksi vuokrata tuota 25 000€ kangaskassia? Tuntea olevasi vähän parempaa väkeä?

Vierailija
6/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassi on niin ruma etten edes ottaisi sitä vaikka saisin.

Vierailija
8/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ruma on. Halvan Tokmannin kassin näköinen. En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.

Olisi voinut keksiä jotain tyylikkäämpää tilalle.

Vierailija
9/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että asiakkaan otsaan olisi leimattu pysyvällä värillä se "kasti". Itse saisin nron 5 eli olen näköjään toiseksi parasta asiakasryhmää ja saisin siis sinisen kassin  tai leiman otsaani :D

Vierailija
10/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeasti miettii mistä kassin saa niin palvelupisteeltä. Kassat eivät siis jaa ostosten yhteydessä.

Vierailija
11/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku oikeasti miettii mistä kassin saa niin palvelupisteeltä. Kassat eivät siis jaa ostosten yhteydessä.

Kiitos tiedosta! Tosin mulla on jo monia sinisiä kauppakasseja, joten taidanpa jättää noutamatta. Jos on vielä rumakin.

Vierailija
12/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä kehtaisi kuljeskella tuon 25t kassin kanssa. Näkee kuka on lypsylehmä. Tai no jos mulla olis noin paljon ylimääräistä rahaa niin ehkä en sit välittäis.

Vierailija
13/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol... toissapäivänä oli mainosuutinen marimekon kassista, jona jokainen kuulemma haluaisi itselleen, kun sen saa vain tiettyinä päivinä ja vain jos on ostanut yli sadalla eurolla.

Eilen sitten oli bussipysäkillä kaksi naista mainosuutisissa mainitun marimekkokassin kanssa.

Tilanne kävi ilmeisesti heille niin epämukavaksi, että toinen siirtyi bussikatoksen seinän taakse, toinen toisen seinän taakse, ettei kukaan näe heitä samalla kertaa ja huomaa, että nyt on massamuoti/wt -ihmiset liikkeellä.

Käyköhän stockan kassille samalla lailla, että tuleekin epämukava tilanne, jos kohtaa bussipysäkillä toisen stockan kassin kantajan.

Vierailija
14/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaskasseja tuputetaan joka liikkeestä ja niitä tulee kylkiäisenä ihan liikaakin. Miksi tarvitsisin erityisesti tuollaisen kassin?

Vierailija
15/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.20 vuotta sitten äitini oli käymässä stadissa, ja hänestä Stockmann oli jotenkin hieno. (Itse en tykännyt yhtään, siihen aikaan ihmisiä arvotettiin pukeutumisen mukaan. Omat punk/taide vaatteeni ompelin itse).

Saatoin äitiä junalle ja kannoin hänelle apuna muovikassia jonka kyljessä luki Stockmann. Niin eikö kaivokäytävässä karmea kaljajuntti tullut kerjäämään rahaa. Hän oli vakuuttunut että jos on Stockmannin pussi, on myös rikas.

Aivan samalla tavalla huvittaa yhä.

Nykyään on Forex ylimmässä kerroksessa, muuten Stockmannilla ei ole eikä ole ollut ilmaisen vessan lisäksi mitään tolkkua.

Vierailija
16/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nousukkaita, jos tuollainen kiinnostaa.

Vierailija
17/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hakenut, mutta olen kuullut että kassijono näyttää vähän samalta kuin leipäjono. Kiertää sielä espan puolella Strindbergin kahvilalle asti. Nöyrinä seisovat jonossa odottamassa violettia kassiaan.

Joo, mutta nyt ei jonotetakaan katsos mitään ruokakassia! 

Toki violetti stokkan veska kainalossa voi moni ennen pitkää jonottaa leipäjonossa.

Vierailija
18/18 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä jouluun mennessä saa jo thaimaasesta tai kiinasesta vähän edullisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi