Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu tehny musta tunnekylmän kusipään :(

Vierailija
21.10.2019 |

Liian paljon sontaa kuunnellu, ihastunu vääriin tyyppeihin ja joutunu todistaan vaikka ja mitä huonoa käytöstä. Ja nyt huomannu itestäni etten enää usko tai luota mihinkään, käyttäydyn tosi kylmästi itekin enkä oikein tunne mitään oikeeta enää. Et musta on tullu samanlainen!?? En tajuu miten tästä ny pääsen eteenpäin, ehkä tauko on paikallaan et saa taas jotain eloo sisimpään ja uskaltais ehkä jollekin vielä avautua... Ja tykästyä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos lopetat sen nettideittailun, jos se ei sovi sulle? Kannattaa myös miettiä tätä palstaa, että vahvistaako sun positiivisia puoliasi vai negatiivisia. Elämä on valintoja. Niistä helpoimpia nämä nettikäyttöön liittyvät...

Ja kyllä, olen huomannut, ettei minullekaan ole hyväksi tämä täällä roikkuminen.

Vierailija
2/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä on hirviöitä. Tulet huomaamaan tämän ennemmin tai myöhemmin elämässäsi joko oikean elämän, netin tai muun väylän kautta. Ei hyviä ihmisiä ole kuin muutama prosentti. Enkä väitä itse olevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Opin täältä sen verran että kannattaa kokeilla huvikseen laajentaa hakua rajojen toiselle puolen (Tinder lukee ainoastaan kilometrejä eikä tunne fyysisiä rajoja), mikäli täällä ei tunnu natsaavan. Suositan kuitenkin pienen tauon pitämistä ennen kuin ryhdyt kokeilemaan mitään uusia kuvioita koska siipirikkona ei kannata lähteä deittailemaan.

Vierailija
4/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo 61 kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä on hirviöitä. Tulet huomaamaan tämän ennemmin tai myöhemmin elämässäsi joko oikean elämän, netin tai muun väylän kautta. Ei hyviä ihmisiä ole kuin muutama prosentti. Enkä väitä itse olevani.

Hostiili maailmankuva saa ihmisen suhtautumaan maailmaan ja kanssaihmisiin juuri noin, ja kiinnittämään kohtuuttoman paljon huomiota negatiivisiin ilmiöihin ja ikäviin ihmisiin.

Valtaosa ihmisistä on ihan tavallisia, sellaisia jotka kasvokkain tavattuna ovat vallan ok, vaikkeivät unelmakumppanisi olisikaan. On yhteyksiä, kuten nettideittailu ja keskustelupalstat, joissa ihmisten välisestä kommunikaatiosta jää niin valtavia lohkoja pois että kusipäisyys loistaa kirkkaana.

Nettideittailu on omanlaisensa "kaikukammio". Jos se syö uskoa ihmisiin, kannattaa minustakin hakeutua tapaamaan meitä taviksia ihan livenä.

Vierailija
5/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla Ap:n kanssa. Esim. Suomi24 treffisivustoilla ei ole kuin varattuja kusipäitä jotka vonkaa sitä yhtä ja samaa. Olen hukannut paljonkin aikaa noihin kyseisiin tapauksiin ennekuin asia on selvinnyt. Seura tekee kaltaisekseen. Lopetin netti treffailun.

Ihmettelen vaan että miksi siitä suhteesta ei lähdetä menee jos siinä ei ole seksiä?? Ja naurettavaa on se että miehet väittää että "kaikki muut asiat on kyllä hyvin ja kemiat puolison kanssa pelaa". Eihän se suhde ole hyvä jos siinä ei ole kosketusta, lämpöä, hellyyttä. Roikutaan kiinni jossain olemattomassa parisuhteessa.

Vierailija
6/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla Ap:n kanssa. Esim. Suomi24 treffisivustoilla ei ole kuin varattuja kusipäitä jotka vonkaa sitä yhtä ja samaa. Olen hukannut paljonkin aikaa noihin kyseisiin tapauksiin ennekuin asia on selvinnyt. Seura tekee kaltaisekseen. Lopetin netti treffailun.

Ihmettelen vaan että miksi siitä suhteesta ei lähdetä menee jos siinä ei ole seksiä?? Ja naurettavaa on se että miehet väittää että "kaikki muut asiat on kyllä hyvin ja kemiat puolison kanssa pelaa". Eihän se suhde ole hyvä jos siinä ei ole kosketusta, lämpöä, hellyyttä. Roikutaan kiinni jossain olemattomassa parisuhteessa.

Olen juu suomella ja sama kokemus. Ja sitten nekin, jotka on muka tosissaan liikkeellä niin ovat tosissaan ainoastaan sen seksin vonkumisen kanssa. Nyt oli just yksi, joka hyvän alun jälkeen katosi, kun ei sitä seksiä ollukaan samantien tarjolla kotiin kuljetettuna. Ja samantien oli uudestaan palstalla roikkumassa ja siellä sielunkumppania hakemassa ;)

Vierailija
7/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt käyttää nettideittailua muuhun kuin seksin hakemiseen? Ei kai kukaan oikeasti luule löytävänsä jotain elämänsä rakkautta netistä?

Vierailija
8/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt käyttää nettideittailua muuhun kuin seksin hakemiseen? Ei kai kukaan oikeasti luule löytävänsä jotain elämänsä rakkautta netistä?

En luule enää.

Vierailija
9/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juu suomella ja sama kokemus. Ja sitten nekin, jotka on muka tosissaan liikkeellä niin ovat tosissaan ainoastaan sen seksin vonkumisen kanssa. Nyt oli just yksi, joka hyvän alun jälkeen katosi, kun ei sitä seksiä ollukaan samantien tarjolla kotiin kuljetettuna. Ja samantien oli uudestaan palstalla roikkumassa ja siellä sielunkumppania hakemassa ;)

Kuulostaa kyllä niiiiin tutulta! Onkohan ne kaikki äijät tulleet Suomi24 treffisivuille samasta hoitolaitoksesta??

Vierailija
10/10 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän moni oo löytänykin, mutta kyllä saa urakalla siivilöidä tuota materiaalia. Suomella just ihan karseita vedättäjiä, mutta intuitioon kannattaa luottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi