Exän toisessa kaupungissa asuva tytär käy työpaikallani
Siis tämä kermap##se on alkanut istua kahvilassa, jossa käyn töissä. Vieressä ja lähellä muitakin kahviloita, mutta tämä tekopyhä tärkeilijä on alkanut istumaan iltapäiviään mun työmaalla.
Eromme isästään ei ollut reilusti toteutettu. Tämän tyttären veli, siis exän poika oli vienyt minulle yllättäen kotiavaimeni kaapista isänsä pyynnöstä. Vois nämä kaiken itse tarjottimella saaneet kermap##seet edes kunnioittaa toisten työrauhaa.
Kommentit (14)
Joo, tämä palsta on täynnä näitä isin pikku kerma##seitä. Hyvää päivänjatkoa, mä lähden töihin!
Ps. Miksiköhän vmäisimmät asiakkaat eivät yleensä itse tee juurikaan mitään.
Kyllä mua ainakin hävettäisi isäni ja veljeni ehkä myös itseni puolesta sen verran etten ehdoin tahdoin hakeutuisi "näytille".
Kaada kuumat kahvit sen syliin ja sano ettei ollut vahinko.
Todella typerää. Varmaan 10 vuoden kuluttua tyttöä hävettää, kun aikuistuu ja muistaa hölmöilynsä. Koeta kestää, älä mulkoile, ole kuin jän olisi ilmaa. Ehkä hän kohta kyllästyy istumaan siellä.
Pitäiskö sun ap käydä jossain terapiassa. Ilmeisesti erollenne oli syynsä. Haukuitko ex:säsi lapsia, pahoinpitelitkö heitä, olitko hankala marttyyri.
Yritä päästä terapian avulla vihan tunteistasi ja kasvaa ihmisenä. Vain siten voit olla eskikuvana muille. Saatat kohdata myös uuden rakkauden, kun pääset katkeruudesta.
Ota yhteyttä lääkäriin jo tänään. Ennen kuin saat potkut työstäsi.
Minkä ikäinen tyttö?
No sinä olet töissä asiakaspalvelijana ja kohtelet tyttöä kuin ketä tahansa asiakasta, eikö?
Eiköhän sinne kahvilaan saa tulla ihan kuka vain, vaikka se sinun eksäsikin. Sinulla ei ole valtaa työntekijänä valita asiakkaita, joten älä vingu.
Mulla jo uusi mies ja nää exän lapset aikuisia. Joo saa käydä, mutta miksi.
Sillä on ikävä sua,vaikka kuulostat ikävältä ja vastenmieliseltä ihmiseltä. Tai sitten se asioi-ooiskelee-töyskentelee, jossain lähellä olevassa paikassa ja ajattelee voivansa käydä "sinun" kahvilassasi.
Koko maailma ei pyöri sinun ympärilläsi ap.