Häihimme tulee vegaaninen menu kostoksi suvulleni.
Miesvalintaani on suurin osa sukulaisista kritisoinut suoraan minulle tai selkäni takana. Miehen suvussa on paljon kasvissyöjiä ja vegaaneja ja olisi joka tapauksessa pitänyt tarjota vegaanistakin ruokaa, joten keksin, että kostoksi puheista tarjoamme vain vegaaniruokaa häissä. Ongelmaksi on muodostunut tietämättömyyteni vegaaniruuista. Mitkä vegaaniset ruuat on hyvää juhlatarjottavaa?
Kommentit (33)
Kyllä pitopalvelu tietää nuo asiat parhaiten.
Neuvovottele heidän kanssaan.
Soijarouhelaatikko, 200 g per nenä.
Ihania rakkaudentäyteisiä juhlia teille ❤ sinne Porvooseen!
Täytyyhän
sun itse tietää, mitä haluat häissäsi tarjottavan, eihän me sitä tiedetä.
Kun päätät mitä haluat, ota yhteys valitsemaasi pitopalveluun ja se on siinä.
Ei pitäisi olla vaikeaa.
Miten olisi, jos ensin aikuistuisit vielä muutaman vuoden ja viettäisit sitten vasta niitä häitä. Kuulostat nimittäin kostoinesi uhmaikäiseltä murkulta.
Vierailija kirjoitti:
Ja raikkaita hummusleipiä.
Kyllä kannattaa käyttää omat hääjuhlat kostamiseen. On se sen arvoista!
Hyviä vegehäitä minunkin puolestani. Porvoossa on hyviä pitopalvelu yrityksiä.
Vegaanisessa menussa ei ole mitään pahaa mielestäni, vaikka selkeästi sekasyöjä olenkin. Oikein hyviä vegaanirukalajeja on pilvin pimein.
Kyllä ainakin soijanakkeja pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja raikkaita hummusleipiä.
...kera nyhtökaurasalaatin...
Iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himoläski homer? :D
Toivottavasti miehesi pettää sinua! Polttereissa pitää olla paljon strippareita ihan vaan sun kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanisessa menussa ei ole mitään pahaa mielestäni, vaikka selkeästi sekasyöjä olenkin. Oikein hyviä vegaanirukalajeja on pilvin pimein.
Pilvin pimein, mutta et sitten viitsinyt mainita edes yhtä häihin sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihania rakkaudentäyteisiä juhlia teille ❤ sinne Porvooseen!
Mitä ihme paikkakuntakiusaamista täällä palstalla on? Aina pitää valita joku ihminen tai paikka kohteeksi...?
Tutustuisin hyvin mielelläni vegaaniseen ruokaan ilmaiseksi ja ottaisin ihan silkasta mielenkiinnosta joka ikistä sorttia. Olen sekasyöjä, mutta minua kiinnostaa ruoka yleensäkin ja saan kyllä aina muuten syödä mieleistäni ruokaa ihan yllin kyllin. Mielestäni tuo ei olisi kosto, vaan ihan hauska ajatus!
Luin nopeasti, että vegaaninen mehu... Ehdin jo miettiä, että no jo on siinäkin kosto :D