Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun iho punastuu helposti esim. kuumassa ja palaa auringossa, joten miten on mahdollista että kellertävät meikkivoiteet sopivat ihooni paremmin kuin punertavat?

Vierailija
20.10.2019 |

Voiko siis lämmin ihonsävy punertua helposti vai mikä mun oikea ihonsävy on? Neutraalinsävyiset meikkivoiteet taas näyttää ihossani myös liian punertavilta.

Kommentit (16)

1/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös palaa iho herkästi ja punastun järjettömästi esim. Urheillessa tai saunassa. Ihoni on sävyltään mielestäni kylmä. Käytän meikkivoiteena maybelline fit me matte sävyssä 110. Minulle sopiimyös kellertävät sävyt.

Hiukset luonnostaan tuhkanvaaleat ja kulmakarvat valkoiset. Ei sovi yhtään, näytän tosi valjulta. Värjäsin hiljattain hiukset suklaanruskeiksi ja sopii todella hyvin! Tuo kasvoihin lämpöä ja eloa. Kulmakarvatkin värjäsin, joten nekin näkyy ja kehystävät kasvoja. Slaavilaiset piirteeni pääsevät myös paremmin esille.

19v | Raskaana

Vierailija
2/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperoisa iho?

Vierailija
4/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punertava iho on kylmä, kellertävä lämmin.

Vierailija
5/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosacea iholle saa apteekeista hoitoaineita ja meikkivoidetta. Kannattaa käydä ihotautilääkärillä jos punoitus häiritsee.

Vierailija
6/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen sama tilanne kuin sulla!

Vierailija
7/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita esim

1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)

2. Kummisetä (1972)

3. Kummisetä osa II (1974)

4. Yön ritari (2008)

5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)

Vierailija
8/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna pilluun ja ah ah.

Vierailija
9/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama! Oon miettinyt tätä enkä koskaan ole saanut selville, olenko kylmä vai lämmin sävyltäni. Verisuonet näyttää sekä sinistä, että vihreää. Kasvot on lämpimän kalpeat, mutta punoittavat.

Vierailija
10/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennna kirjoitti:

Minulla myös palaa iho herkästi ja punastun järjettömästi esim. Urheillessa tai saunassa. Ihoni on sävyltään mielestäni kylmä. Käytän meikkivoiteena maybelline fit me matte sävyssä 110. Minulle sopiimyös kellertävät sävyt.

Hiukset luonnostaan tuhkanvaaleat ja kulmakarvat valkoiset. Ei sovi yhtään, näytän tosi valjulta. Värjäsin hiljattain hiukset suklaanruskeiksi ja sopii todella hyvin! Tuo kasvoihin lämpöä ja eloa. Kulmakarvatkin värjäsin, joten nekin näkyy ja kehystävät kasvoja. Slaavilaiset piirteeni pääsevät myös paremmin esille.

Siis eikö tuo sävy (110) ole nimenomaan kellertävä? Käytän sitä samaa ja mun mielestä se on ennemminkin kellertävä kuin punertava.

Vierailija
11/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama! Oon miettinyt tätä enkä koskaan ole saanut selville, olenko kylmä vai lämmin sävyltäni. Verisuonet näyttää sekä sinistä, että vihreää. Kasvot on lämpimän kalpeat, mutta punoittavat.

Joku antoi mulle joskus sellaisen neuvon, että pitää katsoa aluetta ranteen sisäpuolelta noin 15 cm ylöspäin ja sieltä löytyy oikea sävy. Olen noudattanut tätä ohjetta ja hyvin on toiminut.

Vierailija
12/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku antoi mulle joskus sellaisen neuvon, että pitää katsoa aluetta ranteen sisäpuolelta noin 15 cm ylöspäin ja sieltä löytyy oikea sävy. Olen noudattanut tätä ohjetta ja hyvin on toiminut.

Okei, mulla sama juttu että ranteissa sekä sinisiä että vihreitä suonia. Katsoin ylempää ja suonet oli vihreitä. Ilmeisesti siis lämmin ihonsävy niin kuin olen ajatellutkin.

Ap

Vierailija
13/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... ihmiset, joilla on lämmin pohjasävy, voivat myös punastua ja palaa auringossa.

Vierailija
14/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylempänä olevat ovat vihreät. Olenko siis lämmin? Jännä kun posket kuitenkin usein punoittaa ja mulle käy kylmänvaaleat hiukset.

Vierailija
15/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lämmin ihonsävy voi olla punertava esim. couperosan, rosacean (ruusufinni) tai tilapäisen punastelun takia, eikä silloin meikkivoidetta pidä valita sen punoituksen mukaan, vaan sen mukaan minkä värinen iho on sieltä missä se ei punoita. Itselläni erittäinkin lämmin ihonsävy, mutta poskilla ja nenällä sinipunertavaa couperosaa. Peitän sen riittävän peittävällä, kellertävällä meikkivoiteella.

Vierailija
16/16 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiseen taittava meikkivoide nimenomaan häivyttää punaisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi