Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino vain nousee, hitaasti mutta silti.

Vierailija
20.10.2019 |

Elämäni on niin käsittämättömän tylsää. En syö enkä osta herkkuja mut kokkailen itselleni suuria annoksia ruokia missä on paljon rasvaa ja hiilareita.

Tämä elämä on niin käsittämättömän tyhjää, odotan vain että päättyisi. Olen 29v, enkä ole koskaan saanut itsestäni tai elämästä kiinni. Toivon niin paljon että kuolema tulisi.

Olen jo 15vuotta yrittänyt saada apua ties mistä mutta en ole. Jos jollain on ehdotuksia niin saa laittaa. Nyt on paha olla ja menee vain pahemmaksi. Inhoa elämää kohtaan on valtava.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin apua?

Vierailija
2/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaile kuten ennenkin mutta pienennä annoksia ja laita loput pakkaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet yrittänyt hakenut apua?

Mistä olet yrittänyt hakea uusia sosiaalisia kontakteja?

Mistä olet yrittänyt hakea uusia harrastuksia?

Mistä olet yrittänyt hakea opiskeluja /töitä?

Vierailija
4/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitset mielekästä tekemistä päivään - töitä/opiskelua/harrastuksia/vapaaehtoistoimintaa ihan mitä vaan mutta jotain mikä tekee päivistä mielekkään ja ruoasta vain tarvittavan energianlähteen.

Vierailija
5/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt mennä mukaan kaikenlaiseen mutta kun alkaa ärsyttää ja on hirmu stressaavaa olla ventovieraiden kanssa, en uskalla olla omaa itseäni. Lihomisen takia en löydä vaatteita tai kaikki jäänyt pieneksi.

Pätkätöitä olen tehnyt koko elämäni. Vointi on huonontunut koska työttömänä päivän ovat aivan liian pitkiä. Jos lähden kuntosalille tai ulkoilemaan se on vasta 2h päivästä. Tulee hirmu tylsää eikä oikeasti tiedä mitä tehdä.

Vierailija
6/6 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvitsee vaan altistaa itseäs niille uusille ihmissuhteille ja saada sitä kautta itseluottamustas rakennettua.

Sali ja liikunta on hyvä mutta yritä hakea siihen päälle vielä opiskelua tai töitä.

Ja hae kela-terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme